UMi از دو گوشی UMi Z و Umidigi Z Pro رونمایی خواهد کرد

جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
برند UMi به‌زودی به Umidigi تغییر نام خواهد یافت. علاوه بر این، مشخصات گوشی‌های جدید این شرکت با نام UMi Z و Umidigi Z Pro به‌تازگی اعلام شده است.
تبلیغات

تاریخ رسمی رونمایی از بهترین و جدیدترین گوشی هوشمند ساخت UMi در سال ۲۰۱۶ با نام UMi Z سرانجام روز ۴ ژانویه (۱۵ دی‌ماه) اعلام شد. پیش از این در خبرهای مختلف، تاریخ معرفی محصول یادشده ۲۶ دسامبر (۶ دی‌ماه) اعلام شده بود اما کمپانی UMi این رویداد را به روز چهارم ژانویه موکول کرده است و در این روز قصد دارد مدل جدیدی از محصولات سری زد خود را با نام Umidigi Z Pro نیز معرفی کند. در شایعات مرتبط با این موضوع، اعلام شده است که این گوشی هوشمند جدید از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با لنز دوگانه بهره خواهد برد و از روز معرفی، پیش‌فروش رسمی آن نیز آغاز خواهد شد. 

اما شرکت UMi تصمیم گرفته است نام برند خود را به Umidigi تغییر دهد و این موضوع طی بیانه‌ای رسمی در وب‌سایت UMi اعلام شده است. بدین ترتیب با شروع سال ۲۰۱۷، نام این کمپانی به Umidigi تغییر پیدا خواهد کرد. به همین دلیل محصولات جدید این شرکت نیز با این برند جدید معرفی خواهند شد.

umi z

بر اساس اطلاعاتی که در دسترس وجود دارد، گوشی هوشمند Umidigi Z Pro پردازنده‌ای مشابه گوشی‌ UMi Z دارد. بنابراین این دو محصول احتمالا توسط یک بخش تولید می‌شوند. به‌تازگی یک ویدیو از عملکرد چیپ‌ست Helio X27 که شامل ده هسته‌ی پردازشی است، در یوتیوب منتشر شده است که در صورت تمایل  می‌توانید آن را مشاهده کنید.

umidigi z pro

در ویدیوی مورد اشاره، امتیاز بنچمارک آنتوتو برای گوشی هوشمند UMi Z عدد بسیار چشمگیر ۱۱۶,۴۸۶ است. همین موضوع باعث می‌شود این محصول را قدرتمندترین گوشی هوشمند ساخت شرکت UMi بدانیم. امتیاز عملکرد سه‌بعدی این محصول نیز ۱۸,۵۸۱ بوده که برای اجرای نرم و روان بازی‌های گرافیکی جدید نیز کافی است.

umidigi z pro

علاوه بر این، گوشی UMi Z از ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی بهره خواهد برد. البته امکان افزایش حافظه‌ی داخلی با کمک کارت حافظه‌ی میکرو اس‌دی تا ۲۵۶ گیگابایت دیگر نیز وجود دارد. دو دوربین ۱۳ مگاپیکسلی ساخت سامسونگ در هر دو سمت بدنه‌ی تمام فلزی این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده و نمایشگر این دستگاه ۵.۵ اینچی و ساخت کمپانی شارپ است. باتری UMi Z ساخت شرکت سونی است و ظرفیتی ۳۷۸۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت. گوشی هوشمند Umidigi Z Pro نیز باید مشخصات فنی مشابهی با UMi Z ارائه کند؛ با این تفاوت که این محصول از دوربین دوگانه‌ی پشتی بهره خواهد برد.

گوشی هوشمند UMi Z آخرین محصول تولیدشده توسط شرکت مورد بحث تحت برند UMi محسوب می‌شود. پس از معرفی گوشی یادشده، تمامی تولیدات این شرکت با برند Umidigi روانه‌ی بازار خواهند شد.

گوشی هوشمند UMi Z با قیمت ۲۷۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد؛ اما برای بهره‌ بردن از تخفیف ۶۰ دلاری، می‌توانید به وب‌سایت رسمی این کمپانی مراجعه کنید. برای خرید محصول یادشده باید سریع عمل کنید؛ چرا که فقط ۱۰ هزار نفر در ابتدا امکان خرید آن را خواهند داشت. برای خرید می‌توانید از طریق این لینک اقدام کنید.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات