گلکسی سی 5 پرو تأییدیه TENAA را دریافت کرد

جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی سی 5 پرو که از تراشه اسنپدراگون 626 و صفحه نمایشگر ۵.۲ اینچی فول اچ‌دی بهره می‌برد، توانست تأییدیه سازمان تنا را دریافت کند.
تبلیغات

به‌تازگی گلکسی سی ۵ پرو توانسته است تأییدیه سازمان تنا را دریافت کند که این یعنی به زمان رونمایی از این محصول و عرضه آن در کشور چین نزدیک شده‌ایم. این تلفن هوشمند قرار است در ۲ بهمن معرفی شود.

چند ماه پیش شاهد رونمایی از گلکسی سی ۵ در کره جنوبی بودیم که البته به‌زودی مدل پروی این تلفن هوشمند نیز رونمایی خواهد شد. جالب است بدانید محصولات قبل از عرضه به بازار چین می‌بایست تأییدیه سازمان تنا را دریافت کنند که اصولا پس از دریافت تأییدیه، مشخصات سخت‌افزاری، تصاویر رندر و جزئیات این محصولات در سایت این سازمان قرار می‌گیرد.

طبق اطلاعات قرارگرفته در سایت تنا، گلکسی سی 5 پرو قرار است از شماره مدل SM-C5010 بهره ببرد. این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایشگر ۵.۲ اینچی است که از رزولوشن فول اچ‌دی پشتیبانی می‌کند.

در زیر قاب محصول جدید سامسونگ از تراشه میان‌رده اسنپدراگون ۶۲۶ استفاده شده است که در مقابل تراشه اسنپدراگون ۶۱۷ استفاده‌شده در گلکسی سی ۵، یک پیشرفت محسوب می‌شود. تراشه اسنپدراگون ۶۲۶ دارای پردازنده ۸ هسته‌ای و پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۰۴ است و می‌تواند از عهده اجرای اپلیکیشن‌های مختلف و بازی‌های روز بربیاید.

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری گلکسی سی ۵ پرو می‌توان به بهره بردن از ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی اشاره کرد. در پشت این تلفن هوشمند از یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی استفاده شده است.

این تلفن هوشمند قرار است مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو باشد و از باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهره ببرد. انتظار می‌رود گلکسی سی ۵ پرو دارای طراحی باریک با ضخامت  ۶.۵ میلی‌متر باشد.

طبق تصاویر افشاشده، گلکسی سی ۵ پرو از نوارهای آنتن بهره نمی‌برد اما در پشت این گوشی می‌توان درگاه‌های آنتن را در بالا و پایین بدنه مشاهده کرد.

انتظار می‌رود در کنار گلکسی سی 5 پرو از گلکسی سی 7 پرو نیز در ۲ بهمن رونمایی شود. این تلفن هوشمند توانسته است از سازمان تنا و FCC (برای عرضه در ایالات متحده آمریکا) تأییدیه دریافت کند. گلکسی سی 7 پرو از نمایشگر ۵.۷ اینچی فول اچ‌دی، تراشه اسنپدراگون ۶۲۶، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره خواهد برد.

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری گلکسی سی 7 پرو می‌توان به دوربین پشت ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین جلوی ۱۶ مگاپیکسلی، سیستم‌عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو و باتری با ظرفیت ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات