سامسونگ گلکسی سی 9 را در رنگ بندی مشکی عرضه خواهد کرد

چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی سی 9 پرو که قرار است به‌زودی معرفی شود، در کنار مدل‌های طلایی و رز طلایی، در رنگ‌‌بندی مشکی نیز عرضه خواهد شد.
تبلیغات

تقریبا چند ماهی می‌شود که اخبار مختلفی در مورد گلکسی سی 9 پرو می‌شنویم. این تلفن هوشمند درواقع محصول میان‌رده قدرتمندی است که سامسونگ خود را برای رونمایی از آن آماده می‌کند.

مدل بین‌المللی گلکسی سی 9 پرو به‌تازگی توانست تأییدیه وای‌فای را کسب کند که با در نظر گرفتن آن، می‌توان انتظار داشت این تلفن هوشمند در کنار عرضه در بازار چین، راهی بازار کشورهای دیگر نیز خواهد شد.

به‌تازگی تصاویر رندری از گلکسی سی 9 پرو منتشر شده است که به لطف آن‌ها می‌توان محصول جدید سامسونگ را در رنگ‌بندی مشکی مشاهده کرد. عرضه گلکسی سی 9 پرو از زمانی قوت گرفت که تصویری از آن چند هفته پیش منتشر شد و حال تصاویر رندر منتشرشده، صحت این موضوع را تأیید می‌کنند. با این حساب گلکسی سی 9 پرو قرار است در رنگ‌بندی‌های طلایی، رز طلایی و مشکی روانه بازار شود.

تلفن هوشمند گلکسی سی 9 پرو دارای مشخصات سخت‌افزاری میان‌رده خواهد بود. این گوشی هوشمند از یک نمایشگر ۶ اینچی سوپرآمولد بهره خواهد برد. در زیر قاب گلکسی سی 9 پرو از یک تراشه میان‌رده اسنپدراگون 653، ۶ گیگابایت حافظه رم و باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده خواهد شد.

دوربین جلو و پشت گلکسی سی 9 پرو حسگر ۱۶ مگاپیکسلی دارد که باعث می‌شود محصول جدید سامسونگ برای علاقه‌مندان به عکاسی با تلفن هوشمند مناسب باشد. در نظر داشته باشید که با وجود شایعاتی مبنی بر عرضه گلکسی سی 9 پرو در بازارهای دیگر، سامسونگ هنوز این موضوع را تأیید نکرده است.

گلکسی سی 9 پرو
گلکسی سی 9 پرو
گلکسی سی 9 پرو
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات