تصاویر رندر از ال جی جی 6 فاش شد

سه‌شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر رندر منتشرشده از ال جی جی 6 حکایت از شباهت این گوشی به جی 5 دارند؛ اما طراحی ماژولار برای این گوشی هنوز تائید نشده است.
تبلیغات

سال ۲۰۱۶ به روزهای پایانی خود رسیده و توجهات به سمت سال جدید و محصولاتی که قرار است معرفی شوند، معطوف شده است. درحالی‌که اخبار زیادی در مورد پرچم‌دار آینده سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده، ال‌جی نیز در حال کار روی جانشین جی 5 است.

البته همان‌طور که سامسونگ با گلکسی نوت 7 به چالش کشیده شد و حال قصد دارد با عرضه گلکسی اس 8 خاطره بد نوت 7 را از یاد کاربران پاک کند، ال‌جی نیز با چالش‌هایی روبه‌رو است. ال‌جی جی 5 با وجود طراحی جالبی که داشت، نتوانست نظر کاربران را به خود جلب کند و حال سؤال این است که ال‌جی جی 6 نیز مانند محصول قبلی کمپانی کره‌ای از طراحی ماژولار بهره خواهد برد یا شاهد تغییراتی در پرچم‌دار آینده ال‌جی خواهیم بود.

رندر الجی جی 6

در هر صورت به‌تازگی تصاویر رندری منتشر شد که گفته‌ می‌شود منتسب به ال‌جی جی 6 هستند. با توجه به تصاویر رندر، می‌توان مشاهده کرد جی 6 شباهت فراوانی به جی 5 دارد و از طراحی ظاهری مشابهی بهره می‌برد. این تلفن هوشمند نسبت به جی 5 باریک‌تر خواهد بود. جی 5 دارای ضخامت ۷۳.۹ میلی‌متر است و ضخامت جی 6 به ۷۲.۴۳ میلی‌متر رسیده است.

رندر الجی جی 6

متأسفانه هنوز مشخص نیست که آیا جی 6 نیز طراحی ماژولار خواهد داشت یا از طراحی که ال‌جی وی 20 داشت بهره خواهد برد. در حال حاضر می‌توان انتظار داشت محصول آینده ال‌جی دارای نمایشگری با ابعاد ۵.۲ اینچ تا ۵. ۵ اینچ با رزولوشن QHD باشد. همچنین از تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ یا اسنپدراگون ۸۳۰، ۴ تا ۶ گیگابایت رم و ترکیب دوربین دوگانه در پشت خود بهره ببرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات