اپلیکیشن Movie Mate: دسترسی به اطلاعات، تریلر و کاور فیلم ها - زوم اپ

سه‌شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
Movie Mate اپلیکیشنی کاربردی در زمینه‌ی فیلم‌ است که به کمک آن می‌توان به اطلاعات دقیق و جزئی درباره‌ی بازیگران، کارگردان، موضوع فیلم، تریلر و ... دسترسی داشت.
تبلیغات

Movie Mate را می‌توان نسخه‌ی ساده‌شده‌ای از IMDB دانست؛ اپلیکیشنی برای دسترسی به فیلم‌های سینمایی جدید و اطلاعات مختلف درباره‌ی آن‌ها که البته همانند IMDB بدون اپلیکیشن‌های جانبی قادر به استفاده از آن نخواهید بود. Movie Mate دارای چند تب جداگانه است که از میان آن‌ها می‌توان به Top List, Trending, In Theaters, ComingSoon و DVD Releases اشاره کرد. در تب Top List به مجموعه لیست‌های جالبی در رابطه با دنیای فیلم و سینما دسترسی پیدا خواهید کرد. برای مثال توسط یکی از لیست‌ها می‌توانید ۲۵۰ فیلم برتر IMDB و توسط لیستی دیگر فیلم‌های ساخته شده توسط Marvel یا انیمیشن‌های کمپانی Disney را مشاهده کنید. در تب Trending به داغ‌ترین فیلم‌هایی که در روزهای اخیر توسط کاربران جستجو شده‌اند، دسترسی خواهید داشت؛ معمولا فیلم‌های جدیدی که به‌تازگی اکران شده‌اند، حضور پررنگ‌تری در این بخش دارند. در تب سوم یعنی In Theaters می‌توانید فیلم‌هایی را که در حال اکران هستند مشاهده کنید. تب Coming Soon نیز همان‌طور که قابل پیش‌بینی است، فیلم‌های سینمایی را که در روزها یا ماه‌های آینده اکران خواهند شد، معرفی کرده می‌کند. در بخش DVD‌-ها می‌توانید فیلم‌هایی را که برای فروش به‌صورت دیسک منتشر شده‌اند، مشاهده کنید.

در تمامی بخش‌های بالا، فیلم‌های سینمایی با کاورهای اصلی نمایش داده می‌شوند که با لمس هر کدام، وارد پروفایل مخصوص به آن فیلم خواهید شد. در این بخش علاوه بر آنکه می‌توانید سایز اصلی کاور فیلم را دانلود کنید، شاهد اطلاعات مهم دیگری خواهید بود که در ۴ تب جداگانه دسته‌بندی شده‌اند. تب اول که با عنوان Overview مشخص شده است، به نمایش اطلاعات کلی در رابطه با فیلم می‌پردازد. خلاصه‌ی داستان، ژانر و درجه سنی فیلم، تاریخ انتشار به‌صورت دیسک، مدت‌زمان فیلم، بازیگران و کارگردان تنها بخشی از مواردی هستند که در این تب به شما نمایش داده خواهند شد. در بالای همین بخش امتیازهایی که ۵ وب‌سایت معتبر در زمینه‌ی فیلم از جمله IMDB, Flixster, Tomatometer, Metascore و trakt به فیلم یا انیمیشن مورد نظر داده‌اند، قابل مشاهده است. تب دوم که People نام دارد، بازیگران فیلم را نمایش خواهد داد. بخش Review شامل نقدهای نوشته‌شده در رابطه با محصول مورد نظر است و در نهایت در تب آخر یعنی Showtimes می‌توانید به تاریخ و ساعت اکران فیلم در ۱۳ کشور مختلف دسترسی پیدا کنید. برای هر فیلم تریلری نیز در نظر گرفته شده است که البته منبع آن یوتیوب است و در حالت عادی امکان پخش نخواهد داشت. بخش Watchlist نیز در برنامه وجود دارد که به کمک آن می‌توانید فیلم‌هایی که قصد تماشای آن‌ها را دارید، بوکمارک کنید تا بعدها سریع‌تر به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

اپلیکیشن Movie Mate با حجم ۵ مگابایت برای اندروید منتشر شده است و برای اجرا به نسخه‌ی ۴ یا بالاتر اندروید نیاز خواهد داشت. برای دانلود این برنامه که تنها در پلی‌استور گوگل دارای بیش از ۱ میلیون دانلود است، می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

نکات مثبت

  • نمایش اطلاعات بسیار کامل و جزئی از فیلم‌ها
  • نمایش باکس آفیس به صورت هفتگی
  • ساخت لیست فیلم‌های مورد علاقه یا در حال تماشا
  • نمایش تریلر فیلم‌ها (از یوتیوب)

نکات منفی

  • نیاز به اپلیکیشن تغییر آی پی برای استفاده

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات