مدیرعامل بخش آمریکایی هیوندای اخراج شد

سه‌شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
دیو زوکوسکی (Dave Zuckowski)، مدیرعامل هیوندای در آمریکا، به دلیل ناتوانی در رسیدن به اهداف فروش اخراج شد.
تبلیغات

شاخه‌ی آمریکای کمپانی هیوندای در اقدامی فوری مدیرعامل خود، دیو زوکوسکی را اخراج و جری فلنری (Jerry Flannery)، مشاور عمومی این شرکت را به‌عنوان مدیرعامل موقت تا تعیین جانشین نهایی منصوب کرد. زوکوسکی در سال ۲۰۰۷ میلادی به‌عنوان مدیر فروش به هیوندای آمریکا پیوست و بر اساس گزارش AutoNews اکنون به دلیل ناتوانی در رسیدن به اهداف داخلی شرکت برای فروش محصولات اخراج شده است.

فلانری در یک سخنرانی رسمی گفته است:

ما از خدمات دیو به هیوندای در طول یک دهه‌ی گذشته، خصوصا در زمان رهبری او به‌عنوان مدیرعامل سپاسگزاریم. خدمات او به هیوندای باعث قوی‌تر شدن ما شد. بی‌صبرانه منتظر همکاری تنگاتنگ با فروشندگان، همکاران، مدیران ارشد و کارمندان سخت‌کوش و بااستعدادمان در سراسر کشور هستم تا بتوانیم پتانسیل نهایی هیوندای را نمایان کنیم.

لازم به ذکر است که هیوندای برای حفظ میزان فروش خود پس از کاهش قیمت بنزین که منجر به کاهش فروش خودروهای کوچک، کراس‌اوورها و شاسی بلندهای این شرکت شد، دچار مشکلاتی شده است. این مشکلات به‌ویژه در مناطقی که قدرت این کمپانی کمتر است و مناطقی که کمبودهایی در زنجیره‌ی تأمین وجود دارد محسوس‌تر است.

زوکوسکی

هیوندای در سال ۲۰۱۵ میلادی توانست رکورد فروش جدیدی در آمریکا به ثبت برساند. در این سال هیوندای توانست ۷۶۱,۷۱۰ خودرو (با احتساب برند جنسیس) به فروش برساند که رشدی ۵ درصدی نسبت به میزان فروش در سال ۲۰۱۴ میلادی نشان می‌دهد. اما این میزان فروش به نسبت رشد دورقمی سهم فروش این خودروساز کره‌ای در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ میلادی کاهش چشمگیری داشته است.

شاخه‌ی آمریکایی هیوندای اعلام کرده است که به‌سرعت به دنبال یک جانشین مناسب برای زوکوسکی خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات