نتیجه نظرسنجی: گلکسی اس 7 بهترین گوشی هوشمند سال 2016 از دید کاربران زومیت

دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
با نزدیک شدن به اواخر سال ۲۰۱۶، هفته‌ی قبل از شما خواستیم بهترین گوشی هوشمند را از دید خود انتخاب کنید. در ادامه نتیجه‌ی این نظرسنجی را مرور خواهیم کرد.
تبلیغات

سال ۲۰۱۶، نفس‌های آخر خود را می‌کشد. سالی که فراز و نشیب زیادی با خود به همراه داشت و البته به اعتقاد بسیاری به غیر از چند نقطه‌ی روشن، روند ثابت و راکدی در صنعت گوشی‌های هوشمند تجربه کرد. آیفون ۷ نسبت به نسل قبل تغییر چندانی نداشت و گلکسی نوت ۷ با مشکلات باتری دست‌وپنجه نرم کرد و دست آخر  سامسونگ مجبور به متوقف کردن تولید آن شد.

سونی، اچ‌تی‌سی، ال‌جی و شرکت‌های دیگر نیز گوشی‌های قابل تقدیر و بسیار خوبی معرفی کردند و البته توانستند تحسین منتقدان را برانگیزند؛ اما طبق روال سال‌های گذشته، بازار در دست شرکت‌هایی مانند هواوی، سامسونگ و اپل بود که به‌نوعی توانسته‌اند جایگاه خود را در صدر لیست برندهایی با بیشترین درآمد، محکم و محکم‌تر کنند. البته در سال گذشته شرکت‌هایی مانند وان‌پلاس، شیائومی و زد‌تی‌ای نشان دادند دست کمی از رقبای پرآوازه‌ی خود ندارند و با قیمت کم برای محصولات باکیفیت، می‌توانند توجه هر کاربری را به خود جلب کنند.

طی هفته‌های گذشته تیم تحریریه‌ی زومیت نظر خود را در رابطه با بهترین گوشی هوشمند سال بیان کرد و هفته‌ی قبل از شما به عنوان کاربران زومیت، خواستیم نظر خود را در رابطه با بهترین گوشی هوشمند اعلام کنید. در نظرسنجی که البته تا لحظه‌های آخر شانه به شانه پیش می‌رفت، گلکسی اس ۷ توانست بالاتر از آیفون ۷ اپل، بهترین گوشی هوشمند سال ۲۰۱۶ از دید شما باشد. بعد از این دو گوشی، اولین تلاش گوگل برای ورود تمام عیار به بازار گوشی‌های هوشمند یعنی پیکسل توانست جایگاه سوم را از آن خود کند. رده‌بندی نهایی گوشی‌های هوشمند به شرح زیر است:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات