موجودی بلندگوی هوشمند آمازون اکو تا پایان ژانویه ۲۰۱۷ فروخته شده است

سه‌شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اطلاعات موجود نشان از این دارند که موجودی بلندگوی اکوی آمازون پایان یافته است و خریداران باید تا ۲۱ ژانویه برای دریافت سفارش خود صبر کنند.
تبلیغات

علاقه‌مندان به خرید بلندگوی هوشمند آمازون در آمریکای شمالی نمی‌توانند تا اواخر ماه ژانویه سال ۲۰۱۷ میلادی بلندگوی هوشمند خود را دریافت کنند، چراکه بر اساس اخبار منتشرشده موجودی این بلندگوی هوشمند به اتمام رسیده است و در صورت تمایل، کاربرانی که سفارش دهند می‌توانند محصول خود را پس از ۲۱ ژانویه سال ۲۰۱۷ میلادی و در صورت تأمین دریافت کنند. این خبر خوبی برای آمازون است، چراکه نشان از استقبال بالای کاربران از اکو دارد، از این‌رو علاقه‌مندان در صورت پیش‌خرید این محصول می‌توانند از تخفیف ۲۲ درصدی اعمال‌شده توسط آمازون استفاده کنند. در صورت پیش‌خرید اکو، خریداران می‌توانند با پرداخت ۱۳۹.۹۹ دلار این بلندگو را مال خود کنند.

محصول دیگر آمازون که آمازون دات نام دارد، تا ۲۷ دسامبر تأمین شده است و با قیمت ۳۹.۹۹ دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کنند در صورت عدم تأمین موجود بلندگوهای آمازون، بلندگوی هوشمند Google Home عنان بازار را در اختیار خواهد گرفت و فروش بالایی در غیاب اکوی آمازون تجربه خواهد کرد، البته این موضوع در صورتی رنگ واقعیت به خود می‌گیرد که موجودی Google Home نیز تا امروز به پایان نرسیده باشد. سفارش‌های بلندگوی هوشمند گوگل که امروز به ثبت برسند، تا ۲۸ دسامبر در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت.

با وجود رقابت موجود در بازار بلندگوهای هوشمند که اخیرا قوت گرفته، آمازون در سال ۲۰۱۶ موفقیت بزرگی با اکو کسب کرده است. این بلندگو قادر است موسیقی پخش کند، نتایج مسابقات ورزشی را اعلام کند و همچنین اخبار و وضعیت آب‌وهوای مناطق مورد نظر را در اختیار کاربران قرار دهد. از دیگر قابلیت‌های اکو باید به امکان اتصال با سایر لوازم هوشمند و امکان کنترل آن‌ها از طریق دستورات صوتی در کنار ارائه‌ی اطلاعات ترافیکی و همچنین خواندن کتاب‌های صوتی اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات