۱۰ خودروی برتر ثروتمندان آمریکایی در سال ۲۰۱۶

یک‌شنبه ۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
ممکن است تصور کنید ثروتمندان غرق در بهترین وسایل زندگی‌ هستند؛ اما در خصوص خودرو، به سوی خودروهای نامتعارف و پر زرق‌و‌برق نمی‌روند.
تبلیغات

قطعاً گروهی از ثروتمندان گزینه‌ای غیر از آخرین مدل‌های فراری، لامبورگینی یا دیگر ابرخودروهای موجود را برای خرید انتخاب نمی‌کنند؛ اما اکثر ثروتمندان، همانند اقشار متوسط جامعه‌ی آمریکا خودروهایی کاربردی‌تر انتخاب می‌کنند.

تحلیل‌گران مؤسسه‌ی ادموندز ثبت‌نام خودروهای جدید را از ابتدای سال ۲۰۱۶ تا به امروز برای خانوارهای با درآمد بیش از ۲۵۰ هزار دلار مورد بررسی قرار داده‌اند و داده‌ها نشان می‌دهند که ۱۰ خودروی پرطرفدار امسال به‌جای ابرخودروهای مشهور، عبارتند از هشت شاسی بلند، یک خودروی سواری و یک وانت حمل بار.

خانوارهای مذکور حتی به دنبال برندهای لوکس نیز نرفته‌اند؛ در واقعیت، بی‌ام‌و و لکسوس تنها خودروسازان شناخته‌شده‌ی این لیست هستند. حتماً به اینکه چگونه کلیشه‌ها تغییر می‌کنند، فکر می‌کنید؟

در نهایت، ثروتمندان واقعاً امسال چه خودروهایی خریده‌اند؟ در ادامه انتخاب‌های معقول و قابل درک را مشاهده خواهید کرد:

۱- فورد سری F

فورد سری F

به نظر می‌رسد پرفروش‌ترین برند خودرو در آمریکا طرفداران بسیاری نیز در میان قشر ثروتمندان دارد که به همین دلیل در جایگاه نخست این لیست قرار گرفته است. در کمال تعجب با یک وانت حمل بار روبرو هستیم اما با توجه به مدل‌های مختلفی که دارد، می‌تواند افراد با هر سلیقه‌ای را راضی کند.

۲- جیپ گرند چروکی

جیپ گرند چروکی

یک شاسی بلند لوکس که به لطف قابلیت‌های آفرود خوبی که دارد، بدون ترس از مناطق صعب‌العبور با رعایت مسائل ایمنی، حفظ سلامتی سرنشینان خود را تأمین می‌کند.

۳- جیپ رنگلر

جیپ رنگلر

به نظر می‌رسد خیلی کارها از عهده‌ی گرند چروکی برنمی‌آید؛ به همین دلیل مردم توانمندترین مدل جیپ را در میان همه‌ی مدل‌های ارائه‌شده‌ی آن انتخاب کرده‌اند. بعلاوه، رنگلر نماد قدرت‌طلبی نیز محسوب می‌شود.

۴- لکسوس RX

لکسوس RX

لکسوس RX ویژگی‌های آفرود ندارد، اما لوکس و مدرن است و وظیفه‌ی رساندن فرزندانتان به مدرسه را به‌خوبی انجام می‌دهد. اگر به دنبال خودرویی راحت هستید، گزینه‌ی صحیحی را برگزیدید.

۵- بی‌ام‌و X5

بی‌ام‌و X5

تنها گزینه‌ی لوکس و شیک دیگر غیر از لکسوس، بی‌ام‌و است. رفتار و عملکردش در جاده بی عیب و نقص است و محدوده‌ی وسیعی برای انتخاب دارد. با توجه به روند گرایش به مدل شاسی بلند بی‌ام‌و، به نظر می‌رسد آمریکایی‌ها بیش‌تر به‌سوی محصولات این خودروساز آلمانی روی آورند.

۶- فورد اکسپلورر

فورد اکسپلورر

در پژوهشی که اخیراً با جامعه آماری افراد متولد دهه‌های ۱۹۶۰ الی ۱۹۸۰ انجام گرفت، مشخص شد این خودرو با داشتن همه‌ی خصوصیات یک شاسی بلند لوکس بزرگ و قیمتی بسیار رقابتی‌تر، در دل این قشر جای گرفته است؛ پس به همین شکل می‌توان انتظار داشت طرفدارانی از قشر ثروتمند نیز داشته باشد.

۷- تویوتا هایلندر

تویوتا هایلندر

هایلندر یک کراس‌اوور بسیار کاربردی با فضای بسیار زیاد دارای سه ردیف صندلی و امکاناتی به‌روز است که خریدی منطقی به حساب می‌آید.

۸- هوندا پایلوت

هوندا پایلوت

یک خودروی هفت نفره‌ی دیگر. با اینکه هایلندر و پایلوت رقبای یکدیگر به حساب می‌آیند؛ اما اگر امکانات هایلندر را از آن جدا کنیم و در پایلوت قرار دهیم، ترکیبی عالی ایجاد کرده‌ایم.

۹- هوندا CR-V

هوندا CR-V

از لحاظ فروش، هوندا CR-V در کلاس خود در آمریکا رتبه‌ی نخست را از آن خود کرده است و حضورش در این لیست خیلی هیجان‌انگیز نیست. نسل کاملاً جدید آن  نیز در ادامه‌ی نسل پیشین به‌تازگی معرفی شده است.

۱۰- هوندا آکورد

هوندا آکورد

نوبت به تنها خودروی سدان این لیست رسید. فضا و تجهیزات بسیار زیاد به‌ همراه سواری خوب امتیازات ویژه‌ی یک بسته‌ی جذاب برای هر خانوار است که ظاهراً حتی قشر مرفه‌تر نیز آن را ترجیح می‌دهند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات