اپلیکیشن Relax Meditation: صداهای آرام بخش طبیعت - زوم‌اپ

یک‌شنبه ۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
Relax Meditation اپلیکیشنی برای گوشی‌های اندروید است که مجموعه‌ای از صداهای آرامش‌بخش همچون صدای پرنده، آبشار و‌... را جمع‌آوری کرده است و در اختیار شما قرار می‌دهد.
تبلیغات

در یک تحقیق علمی و با بررسی امواج مغزی، مشخص شد گوش دادن به یک موسیقی آرامش‌بخش ذهن انسان را آرام می‌کند و آرامش درونی فرد را افزایش خواهد داد. Relax Meditation اپلیکیشنی استاندارد و هوشمند است که مجموعه‌ای از صداها و موسیقی‌های آرام‌بخش را در خود جمع‌آوری کرده است تا اگر بنا بر هر دلیلی نیاز به آرام شدن ذهن خود داشتید، بتوانید با گوش دادن به آن‌ها این امر را سرعت ببخشید. اگر تاکنون گوش دادن به موسیقی‌های آرام‌بخش طبیعت را تجربه نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم حداقل یک‌بار صداهای HD و باکیفیت Relax Meditation را که از طبیعت بکر گرفته شده‌اند، گوش کنید تا تأثیر فوق‌العاده‌ی آن را در آرامش ذهنی خود مشاهده کنید.

Relax Meditation از صداهای طبیعت استفاده می‌کند و یادآور این واقعیت است که هر آنچه انسان برای یک زندگی آرام لازم دارد، در طبیعت خدادادی موجود است؛ از دارو و تغذیه گرفته تا آرامش روحی. خوشبختانه بخشی از صداهای موجود در Relax Meditation به‌صورت آفلاین قابل استفاده هستند و برای گوش دادن به آن‌ها نیازی به ارتباط اینترنتی نخواهید داشت. اگر به صدای طبیعت همچون صدای بارش باران در محیط‌های مختلف، صدای آبشار و موج دریا، صدای آواز پرنده‌ها و‌... علاقه دارید و می‌خواهید این صداها را همیشه و همه‌جا در کنار خود داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم این اپلیکیشن را به هیچ‌وجه از دست ندهید. در بخش دیگر برنامه می‌توانید این صداها را به‌طور هم‌زمان پخش کنید و برای مثال با پخش هم‌زمان صدای بارش باران و صدای آواز پرندگان، یک فضای دل‌نشین و خاص را به وجود بیاورید. برای دانلود این اپلیکیشن می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

ویژگی ها

  • دارا بودن صداهای آرام‌بخش از طبیعت
  • HD بودن کیفیت صداهای موجود در برنامه
  • امکان تنظیم تایمر برای قطع خودکار صدا

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات