اپل فروش محصولات Withings را متوقف کرد

یک‌شنبه ۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
کمپانی اپل به‌تازگی تمام محصولات هوشمند مرتبط با تکنولوژی‌های ساخته‌شده توسط Withings را از دسترس خریداران خارج کرده است.
تبلیغات

طبق اخبار منتشرشده، نوکیا با اپل وارد دعوای حقوقی جدیدی شده است. حال به نظر می‌رسد اپل فروش محصولات Withings را که از نظر حقوقی متعلق به نوکیا هستند، متوقف کرده است. Withings برندی است که محصولاتی مانند آنالیزور هوشمند بدن، ضربان‌سنج قلب و نظاره‌گر بی‌سیم فشار خون می‌سازد. البته در شرایط فعلی کاربران دیگر نمی‌توانند این محصولات را به‌صورت آنلاین یا از طریق فروشگاه‌ها، از اپل خریداری کنند.

نوکیا، برند Withings را در بهار ۲۰۱۶ به قیمت ۱۹۲ میلیون دلار خریداری کرد. این برند در حال حاضر با بخش سلامت دیجیتال کمپانی فنلاندی ادغام شده است.

اپل و نوکیا در حال حاضر پرونده حقوقی بر سر مسائلی مانند آنتی‌تراست و نقض حقوق پتنت علیه یکدیگر در دادگاه تشکیل داده‌اند. اولین اقدام ابتدا از طرف اپل صورت گرفت که پرونده آنتی‌تراست علیه نوکیا و دیگر شرکای این کمپانی تشکیل داد و آن‌ها را به اخاذی متهم کرد.

سپس نوکیا برای پاسخ به این اقدام اپل، دست به تشکیل ۴۰ پرونده نقض حقوق پتنت در ۱۱ کشور زد که طبق آن، اپل پتنت‌هایی را که شامل صفحات نمایشگر، رابط کاربری، نرم‌افزار، آنتن، تراشه و کدگذاری ویدیویی می‌شوند، نقض کرده است.

در حالی که اپل، نوکیا را متهم کرده است که قصد اخاذی دارد؛ نوکیا می‌گوید نرسیدن به توافق با اپل، باعث شده است این کمپانی مجبور شود از حقوق خود دفاع کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات