حوادث فصل ۲۰۱۶ فرمول یک در ویدیویی به سبک بازی ۸ بیتی

یک‌شنبه ۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
در این ویدیو حوادث و رخدادهای مهم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک به سبک بازی ویدیویی ۸ بیتی به نمایش درآمده است.
تبلیغات

اگر از علاقه‌مندان بازی‌های ویدیویی قدیمی هستید و دوست دارید حوادث و رخدادهای فصل ۲۰۱۶ فرمول یک را مرور کنید، از تماشای این ویدیو لذت خواهید برد.

رخدادهای این ویدیو با اضافه شدن تیم جدید هاس به مسابقات شروع می‌شود و با نمایش مختصر و سریعی از اتفاقات گرندپری استرالیا و تصادف بزرگ فرناندو آلونسو ادامه می‌یابد.

بخش مهم دیگری که یک نقطه عطف محسوب می‌شود، تعویض راننده‌های دو تیم ردبول و تورو روسو است که در این نقل‌و‌انتقال دنیل کویات به تیم سابق خود، تورو روسو بازمی‌گردد؛ درحالی‌که مکس وشتاپن راننده‌ی جوان و جویای نام تیم ردبول، هنوز به‌عنوان ستاره‌ی جدید فرمول یک در تیم ردبول ساماندهی نشده است، با این تیم به پیروزی در گرندپری اسپانیا دست می‌یابد.

همچنین در نیمه‌ی راه، بخش جذاب و خنده‌داری به نام «به ریکیاردو کمک کنید تا لاستیک‌هایش را بیابد» وجود دارد و مربوط به اتفاقات گرندپری موناکو است که در آن، تیم ردبول لاستیک‌های دنیل ریکیاردو را آماده نکرده بود؛ این اتفاق با بهای از دست رفتن قهرمانی برای ریکیاردو در موناکو تمام شد.

در بخش پایانی؛ همه ما اطلاع داریم که لوئیس همیلتون چگونه با نافرمانی از دستورالعمل‌های تیمی، به دنبال شانسی برای کسب عنوان قهرمانی بود و شاهد اولین قهرمانی نیکو رزبرگ قبل از تصمیم وی برای بازنشستگی از مسابقات بودیم.

در ادامه از شما دعوت می‌کنیم تا این ویدیوی تماشایی با سبک بازی‌های قدیمی را مشاهده کنید:

دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات