گلکسی اس 8 پلاس مجهز به نمایشگری ۶ اینچی خواهد بود

جمعه ۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
گزارش جدیدی در مورد گوشی‌هوشمند مورد انتظار سامسونگ یعنی گلکسی اس ۸ منتشر شده است که اعلام می‌کند این دستگاه احتمالا نمایشگری ۶ اینچی خواهد داشت.
تبلیغات

اگر گزارش‌های منتشرشده در مورد سامسونگ صحت داشته باشند، این شرکت یکی از مدل‌های بعدی سری گلکسی اس خود را در ابعاد یک فبلت تولید خواهد کرد. بر اساس گزارش یادشده، این غول کره‌ای قصد دارد سال آینده پرچم‌دار خود را در دو مدل عرضه کند و گلکسی اس ۸ معمولی مجهز به نمایشگر ۵ اینچی و گلکسی اس ۸ پلاس مجهز به صفحه‌نمایشی ۶ اینچی خواهد بود.

بر اساس خبرهای جدید، سامسونگ به تأمین‌کنندگان خود اعلام کرده است قطعات لازم برای گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ پلاس ۶ اینچی و گلکسی اس ۸ معمولی ۵ اینچی را از ماه آینده تولید کنند. در گزارش‌هایی که به‌تازگی در دسترس قرار گرفته‌اند اعلام شده است که احتمال دارد گلکسی اس ۸ در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ (MWC 2017) معرفی نشود و سامسونگ این محصول را در مراسمی اختصاصی و مجزا در ماه آوریل سال آینده رونمایی خواهد کرد.

گزارش مورد بحث همچنین به این نکته اشاره دارد که سامسونگ در نسل بعدی پرچم‌دار خود، دکمه‌ی فیزیکی هوم را حذف خواهد کرد تا بدین طریق فضای بیشتری برای نمایشگر در دسترس قرار گیرد. در نتیجه امکان دارد نمایشگر در نظر گرفته‌شده برای گلکسی اس ۸ حتی از صفحه‌نمایش گلکسی نوت ۷ - که ابعادی ۵.۷ اینچی داشت - بزرگ‌تر باشد. البته ابعاد گلکسی اس ۸ تقریبا با نوت ۷ برابری خواهد کرد زیرا همان‌طور که اشاره شد، سامسونگ برنامه‌هایی برای ایجاد فضای بیشتر برای نمایشگر این گوشی در سر دارد.

بسیاری بر این باورند که سامسونگ از نمایشگری با خمیدگی دوگانه در دو مدل گلکسی اس ۸ استفاده خواهد کرد و احتمالا به همین دلیل این بار مدل بزرگ‌تر پرچم‌دار این کمپانی پسوند اج (Edge) را یدک نمی‌کشد. همان‌طور که می‌دانید از زمان معرفی گوشی هوشمند گلکسی اس ۶، مدل دیگری از این محصول با نمایشگر خمیده و با نام گلکسی اس ۶ اج معرفی شد و پس از آن برای گلکسی اس ۷ نیز همین رویه تکرار شد. در نتیجه شاید این مورد دلیل انتخاب نام گلکسی اس ۸ پلاس برای مدل ۶ اینچی این دستگاه باشد.

البته به‌تازگی گزارش‌ها و شایعات فراوانی در مورد ویژگی‌ها و امکانات گوشی هوشمند مورد بحث منتشر شده‌اند که بسیاری از این خبرها با یکدیگر همخوانی ندارند. وب‌سایت SamMobile اعلام کرد سامسونگ اکنون در حال تست و بررسی چند نمونه‌ی اولیه از گوشی گلکسی اس ۸ است و همین عامل باعث شد تا خبرهای مختلفی در مورد این محصول منتشر شود. همچنین وب‌سایت مورد اشاره قبلا تأیید کرده است که گلکسی اس ۸ فاقد پورت ۳.۵ میلی‌متری هدفون خواهد بود.

منابع مختلف اعلام کرده‌اند نمونه‌های اولیه‌‌ی گلکسی اس ۸ که در دسترس آن‌ها قرار دارند، هیچ‌کدام دارای جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون نیستند، اما با تمام این تفاسیر بازهم خبرهایی غیررسمی‌ در مورد اینکه سامسونگ در پرچم‌دار سال آینده‌ی خود از درگاه ۳.۵ میلی‌متری هدفون بهره خواهد برد، منتشر شده است. در کل باید گفت فعلا نمی‌توان در مورد صحت یا رد کامل این نوع خبرها اظهار نظر کرد؛ اما زومیت همواره شما را در جریان جدیدترین اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مورد گلکسی اس ۸ سامسونگ قرار خواهد داد.

نظر شما در مورد گلکسی اس ۸ چیست؟ این محصول با چه ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی همراه خواهد بود؟

بیشتر بخوانید: برای مشاهده کلیه‌ی اخبار و تصاویر مرتبط با گوشی پرچمدار سامسونگ به صفحه‌ی گلکسی اس 8 مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات