نامگذاری وای فای هات اسپات به گلکسی نوت 7 باعث تأخیر پرواز هواپیما شد

شنبه ۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
یکی از مسافران پرواز هواپیمای سان‌فرانسیسکو به بوستون که نام وای فای هات اسپات خود را به گلکسی نوت 7 تغییر داده بود، باعث تأخیر در پرواز هواپیما شد.
تبلیغات

در حالی که بعضی از کاربران و دارندگان گلکسی نوت 7 به هشدارهای مرتبط با گلکسی نوت 7 اهمیتی نمی‌دهند و قصد بازگرداندن گوشی خود به سامسونگ را ندارند؛ اما به نظر می‌رسد که فرودگاه‌ها موضوع ممنوع شدن گلکسی نوت 7 را بسیار جدی گرفته‌اند.

به‌تازگی خبری منتشر شد مبنی بر اینکه پرواز هواپیمای ویرجین آمریکا به دلیل شوخی یکی از مسافران با تأخیر مواجه شده است. مسئولان پرواز پس از اینکه مشاهده کردند وای‌فای‌ یکی از مسافران گلکسی نوت 7 نام‌گذاری شده است، دستور جستجوی هواپیما را صادر کردند.

مسافران و خدمه پرواز پس از اینکه مشاهده کردند نام یک وای‌ فای‌ Galaxy Note 7_1097 است، تصور کردند که یکی از مسافران گوشی گلکسی نوت 7 دارد و از آن استفاده می‌کند.

نتیجه این اتفاق این بود که خدمه پرواز بارها تقاضا کنند دارنده گوشی گلکسی نوت 7، خود را معرفی کند. کاپیتان پرواز نیز به مسافران اخطار داد که اگر دارنده گلکسی نوت 7 خود را معرفی نکند، مجبور است هواپیما را در ایالت وایومینگ به زمین بنشاند. این در حالی است که هواپیما قرار بود از سان‌فرانسیسکو به بوستون سفر کند. لوکاس ویجوفسکی، یکی از مسافران این پرواز در مورد این اتفاق گفته است که به‌راحتی می‌شد مشاهده کرد خدمه پرواز از این موضوع راضی نیستند. او گفت خدمه بارها اعلام کردند که قصد دارند چراغ‌ها را روشن کنند و کیف‌های مسافران را بگردند تا در نهایت گلکسی نوت 7 پیدا شود.

در نظر داشته باشید که گلکسی نوت 7 با مشکل باتری دست‌وپنجه نرم می‌کند و امکان آتش گرفتن آن وجود دارد؛ به همین دلیل سازمان FAA همراه داشتن این تلفن هوشمند در پرواز با هواپیما را ممنوع کرده است. همین امر باعث شد خدمه پرواز پس از مطلع شدن از احتمال وجود یک دستگاه گوشی هوشمند گلکسی نوت 7 در هواپیما، تصمیم به تأخیر در پرواز و جستجو برای یافتن آن بگیرند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات