محتوای بیشتری برای Super Mario Run عرضه نخواهد شد

شنبه ۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد نینتندو در حال حاضر برنامه‌ای برای افزودن محتوا در قالب بسته‌های الحاقی به Super Mario Run ندارد.
تبلیغات

بسیاری بر این عقیده هستند که Super Mario Run با توجه به قیمتی که دارد، محتوای کمی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این موضوع، برای خیلی از افرادی که این بازی را از روز انتشار انجام دادند، تبدیل به یک مشکل شده است و این افراد معتقدند ۱۰ دلار برای یک بازی‌ که تنها بیست و چهار مرحله‌ی کوتاه دارد، هزینه‌ی زیادی است. پیرو این موضوع، تصور می‌شد بازی در ادامه مراحل جدیدی دریافت کند، اما با توجه به خبر اخیر به نظر می‌رسد ماجرا این‌گونه نیست. 

یکی از سخنگوهای نینتندو در گفت‌وگویی با وال‌استریت ژورنال، اذعان داشت که این بازی پس از انتشار خود محتوایی دریافت نمی‌کند و این بدین معنا است که نباید منتظر به‌روزرسانی یا بسته‌ی الحاقی برای سوپر ماریو ران باشیم. این قضیه با توجه به این‌که سهام نینتندو از زمان عرضه‌ی سوپر ماریو ران کاهش پیدا کرده (زیرا بعضی از سرمایه‌گذاران نینتندو سهام خود را برداشتند)، تصمیم قابل توجهی است. 

همچنین مؤسسه آماری سوپردیتا که قبلاً اعلام کرده بود انتظار دارد این بازی در ماه اول عرضه خود حدود ۶۰ میلیون دلار فروش داشته باشد، انتظارات خود را کاهش داد و افزود این بازی در بهترین حالت حدود ۱۲ تا ۱۵ میلیون دلار فروش می‌کند. این مؤسسه در اعلامیه‌ی خود آورده است: 

با توجه به آمار و ارقام اولیه و بازخورد مشتری‌ها، سوپر ماریو ران از آنچه قبلاً پیش‌بینی کرده بودیم مبلغ پایین‌تری فروش کرده است و در ماه اول بین ۱۲ تا ۱۵ میلیون دلار می‌فروشد؛ دلیل [این کاهش انتظار از فروش بازی] به خاطر اتصال دائمی بازی به اینترنت و همین‌طور کنترل سخت و سنگین آن برای تلفن همراه بوده است. در نهایت، ما انتظار داریم نینتندو برای حفظ شتاب فروش سوپر ماریو ران، پس از تعطیلات این بازی را با تخفیف ارائه دهد.

با وجود اخبار مذکور، این بازی در مجموع توانست بازخوردهای خوبی دریافت کند و در هفته اول انتشار خود بیش از ۳۷ میلیون بار دانلود شود که همین عامل، به‌راحتی سوپر ماریو ران را تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین و موفق‌ترین بازی‌های گوشی‌های همراه کرده است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات