گوشی های هوشمند تاشو ۲۰ درصد بازار را در سال ۲۰۱۹ تصاحب خواهند کرد

پنج‌شنبه ۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس گزارشی که به‌تازگی منتشر شده است، گوشی‌های هوشمند با قابلیت تا شدن تا سال ۲۰۱۹ میلادی ۲۰ درصد از سهم بازار را به خود اختصاص خواهند داد.
تبلیغات

کمپانی‌های مختلف تلاش می‌کنند در آینده‌ی نزدیک گوشی‌های هوشمندی با قابلیت تاشدن روانه‌ی بازار کنند. کانگ چونگ، از مدیران Kolon Industries که در زمینه‌ی تولید کامپوننت‌های مربوط به نمایشگر‌های تاشو فعالیت می‌کند، به وب‌سایت The Korea Herald گفته است انتظار می‌رود تا سال ۲۰۱۹ میلادی ۲۰ درصد از سهم بازار گوشی‌های هوشمند در کره جنوبی در اختیار این نوع گوشی‌ها باشد.

شاید برای شما این سؤال پیش آمده باشد که این شخص یا کمپانی او چه فعالیتی دارند و این اطلاعات از کجا آمده است. Kolon Industries در حال حاضر تنها کمپانی در دنیا است که می‌تواند پلیمید بدون رنگ را به‌عنوان ترکیب بنیادین در تولید دستگاه‌های تاشو در حجم انبوه تولید کند. کانگ گفته است Kolon Industries در حال حاضر با سامسونگ و ال‌جی همکاری نزدیکی دارد و ماده‌ی مورد نظر را برای آن‌ها تولید می‌کند.

کانگ بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده از منابع داخلی ، پیش‌بینی می‌کند بین سه تا پنج کمپانی تا سال ۲۰۱۸ ، تولید انبوه گوشی‌های هوشمند تاشدنی را آغاز خواهند کرد. او فکر می‌کند اولین دستگاه‌های این بخش به جای ۱ میلی‌متر با شعاع خمش ۵ میلی‌متر وارد بازار خواند می‌شوند.

شعاع خمش در واقع کمترین میزان شعاع خم‌شدن یک جسم است بدون اینکه آسیبی ببیند. بنابراین، شعاع خمش کمتر یعنی اینکه ماده‌ی مورد نظر منعطف‌تر است. پرواضح است که این موضوع وقتی که از گوشی‌های هوشمند صحبت می‌کنیم اهمیت به‌مراتب بیشتری پیدا می‌کند.

شعاع خمش ۱ میلی‌متر بهترین مقدار موجود است ولی این موضوع می‌تواند مشکلات مربوط به ایمنی را در پی داشته باشد. بنابراین، کمپانی‌های مختلف ابتدا به دنبال شعاع خمش ۵ میلی‌متر خواهند رفت و به‌تدریج به سمت شعاع کمتر می‌روند.کانگ چونگ سئوک، کولون اینداستریز

به نظر شما گوشی‌های هوشمند با قابلیت تاشدن می‌توانند در بیان کاربران محبوب شوند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات