انتشار بروزرسانی جدید و متفاوت برای پریسما

پنج‌شنبه ۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بروزرسانی جدید برنامه‌ی پریسما، قابلیت‌های جالب توجهی به این سرویس اضافه کرده است.
تبلیغات

پریسما که به‌عنوان برنامه‌ای کاربردی برای اعمال فیلترهای هنری شناخته می‌شود، به‌تازگی بروزرسانی جدیدی دریافت کرده است. این بروزرسانی در نهایت به یکی از بزرگ‌ترین محدودیت‌های موجود در عملکرد این برنامه پایان داد. پیش از این در برنامه‌ی پریسما در رابطه‌ با تصاویری با وضوح ۱۰۸۰ در ۱۰۸۰، محدودیت وجود داشت. اما در حال حاضر با اعمال بروزرسانی جدید، کاربران می‌توانند به‌صورت رایگان، تصاویر خود را در محیط این برنامه کراپ کنند و همچنین تصاویر فیلتر شده با این برنامه، دارای رزولوشنی به میزان دو برابر مقدار قبلی خواهند بود که این امر باعث می‌شود ما به تصاویری با کیفیت بهتر دسترسی داشته باشیم و علاوه بر آن، آزادی عمل بیشتری در زمینه‌ی ترکیب عکس‌ها به دست آوریم.

همچنین باید اضافه کنیم که پریسما در نظر دارد یک فید جدید مبتنی بر لوکیشن از تصاویر را به سرویس خود بیفزاید. این قابلیت قرار است به‌صورت الگوریتمی، تصاویر متعلق به سایر کاربران پریسما در مناطق نزدیک اطراف را برای کاربر به نمایش بگذارد. در این بخش، هر تصویری که تعداد لایک بیشتری از سوی کاربران دریافت کند، رتبه‌بندی الگوریتمی بهتری نیز دریافت می‌کند و در نتیجه به مقدار گسترده‌تر و بیشتری منتشر خواهد شد. پریسما همچنین یک نقشه‌ی مبتنی بر تأثیر متقابل را به برنامه‌ی خود اضافه کرده است تا کاربران از طریق آن بتوانند لایک‌های ارسالی از سراسر دنیا را مشاهده کنند و از سویی دیگر قادر باشند به مکان‌های دیدنی و شاخصی (لندمارک‌ها) همچون برج ایفل یا ساعت بیگ‌بن دسترسی راحتی پیدا کنند.

این بروزرسانی جدید در روز ۲۰ دسامبر برای کاربران iOS و اندروید منتشر شده است. نکته‌ی ناخوشایندی که در این میان برای کاربران اندروید وجود دارد، این است که پریسما در حال حاضر قابلیت نسبت ابعاد رایگان خود را به‌صورت محدود فقط برای iOS ارائه کرده است. اما سران کمپانی ابراز امیدواری کرده‌اند که به‌زودی بتوانند این قابلیت را به سیستم‌های اندروید هم اضافه کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات