۳۲ عضو گروه‌های تلگرامی و شبکه‌های اجتماعی در هرمزگان دستگیر شدند

چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
به گفته‌ی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی هرمزگان، ۳۲ نفر از مدیران کانال‌های تلگرام و کاربران شبکه‌های اجتماعی در هرمزگان دستگیر شدند.
تبلیغات

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی هرمزگان از دستگیری مدیران کانال‌های تلگرام و کاربران شبکه‌های اجتماعی به دلیل اقدام مجرمانه خبر داد.

سرهنگ علی اصغر عبادی نیک رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان هرمزگان اعلام کرد: «کارشناسان مرکز اطلاعات فضای مجازی پلیس با پوشش اطلاعاتی در فضای مجازی و تلاش‌های شبانه‌‌روزی با همکاری سایر رده‌های عملیاتی موفق به شناسایی ۷۸ کانال، گروه و اکانت در شبکه‌های اجتماعی شدند که اقدام به نشر اکاذیب، برهم زدن نظم عمومی، ایجاد رعب و وحشت در مردم، اشاعه‌ی ضدفرهنگی، انتشار موارد غیراخلاقی و تبلیغات نامتعارف و غیرمجاز در حوزه‌ی اماکن عمومی می‌کردند.»

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی هرمزگان گفت: «شناسایی و دستگیری این ۳۲ متهم در راستای اجرای طرح مبارزه با مجرمان فضای مجازی در استان هرمزگان بوده است. مأموران پلیس امنیت عمومی استان با گسترش چتر اطلاعاتی در فضای سایبر هرمزگان، با تمام متخلفان و مجرمانی که نظم عمومی استان را برهم بزنند، به صورت قاطع برخورد خواهند کرد.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات