تعداد دانلود Super Mario Run هفته اول انتشار از مرز ۳۷ میلیون گذشت

چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سوپر ماریو ران با اینکه فعلا تنها برای دستگاه‌های iOS عرضه شده، اما توانسته است در هفته‌ی اول انتشار موفقیت خوبی به دست آورد.
تبلیغات

بعد از مدت‌ها انتظار در نهایت هفته گذشته بازی مورد انتظار Super Mario Run در اپ استور برای iOS منتشر شد و همان‌طور که انتظار می‌رفت، توانست به موفقیت‌های عظیمی دست پیدا کند. بازی در همان روز اول بیش از سه میلیون بار دانلود شد و حال به‌صورت رسمی اعلام شده است که سوپر ماریو ران توانست به رکورد دانلود ۳۷ میلیونی برسد؛ آن‌هم در شرایطی که عرضه این بازی به هفته اول خود نزدیک نشده است!

طبق تحقیقات انجام‌شده؛ بازی در زمان عرضه محبوب‌ترین برنامه در آمریکا با بیش از ۱۱ میلیون دانلود بود که مطمئنا این موضوع به لطف تبلیغات فراوانی است که در مورد Super Mario Run انجام شد و حتی پیش از عرضه بازی در اپ استور، کاربران می‌توانستند در صفحه مشخص‌شده ثبت نام کنند و بازی را از همان لحظه‌ای که در دسترس قرار می‌گرفت، انجام دهند. 

در جزئیات دیگر اعلام شد هر شخصی که این بازی را خریداری کرده است، به‌طور متوسط روزانه بیشتر از دو بار به انجام آن می‌پردازد و در هر نوبت بیش از پنج دقیقه زمان صرف آن می‌کند. کسانی که روی تبلت‌ به انجام Super Mario Run می‌پردازند، وقت بیشتری نسبت به کاربران تلفن‌های هوشمند صرف این بازی می‌کنند.

در حالی که Super Mario Run به قدرت‌نمایی خود ادامه می‌دهد، یکسری نگرانی‌ها نیز در مورد این بازی وجود دارد که شاید سد محکمی در راه موفقیت‌های بیشتر این اثر باشد؛ مهم‌ترین آن‌ها قیمت بالای ۱۰ دلاری بازی است. در حالت عادی شما تنها می‌توانید سه بخش از ۲۴ مرحله Super Mario Run را انجام دهید. موسسه سوپر دیتا میزان تخمینی که برای فروش این بازی کرده بود، کاهش داد و اعلام کرد ممکن است در جریان تعطیلات با تخفیف خوردن به سوپر ماریو ران، شاهد شرایط به‌مراتب بهتری برای لوله‌کش محبوب‌ باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات