عرضه کارت گرافیکی GTX 1080Ti توسط انویدیا تأیید شد

چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
پس از انتشار شایعات مختلف، بالاخره انویدیا تأیید کرد که کارت گرافیکی GTX 1080Ti توسط این شرکت عرضه خواهد شد.
تبلیغات

انویدیا در نسل‌های گذشته کارت‌های گرافیکی‌ خود، محصولاتی مانند GTX 780 Ti و GTX 980Ti را عرضه کرده بود و همین امر باعث می‌شد افراد زیادی منتظر رونمایی این کمپانی از کارت GTX 1080Ti باشند که قدرتی بین GTX 1080 و GTX Titan جدید دارد. با این حال انویدیا طی ماه‌های گذشته واکنشی به شایعات مطرح‌شده پیرامون این کارت نشان نداده بود تا اینکه بالاخره اعلام کرد قصد دارد GTX 1080Ti را عرضه کند و دارندگان کارت GTX 980Ti هم این شانس را خواهند داشت تا پیش از بقیه بتوانند این کارت جدید را با مزایایی پیش‌خرید کنند.

البته انویدیا هنوز هیچ جزئیاتی از کارت گرافیکی جدید خود ارائه نکرده است و نمی‌دانیم این محصول چه قدرت یا قیمتی دارد. با این حال GTX 1080Ti قدرت و قیمت کم‌تری در مقایسه با GTX Titan جدید خواهد داشت که ۱۲۰۰ دلار قیمت دارد و در عین حال از GTX 1080 هم گران‌تر و قوی‌تر خواهد بود.

متخصصان سخت‌افزار پیش‌بینی کرده‌اند GTX 1080Ti با حافظه‌ای ۱۰ گیگابایتی و باس ۳۲۰ بیتی عرضه خواهد شد و احتمالا بازه‌ی عرضه‌ی آن اوایل سال ۲۰۱۷ و نزدیک به زمان عرضه‌ی کارت‌های گرافیکی Vega ای‌ام‌دی خواهد بود. البته هیچ یک از این موارد توسط انویدیا تأیید نشده است و باید تا زمان انتشار اطلاعات بیشتر منتظر بمانیم.

نظر شما در مورد کارت گرافیکی جدید انویدیا چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات