لنوو زوک اج معرفی شد؛ نسبت صفحه نمایش ۸۶.۴ درصدی، پردازنده‌ اسنپدراگون ۸۲۱ و قیمت ۳۳۰ دلاری

سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
لنوو ساعاتی پیش در قالب یک کنفرانس آنلاین از گوشی پرچم‌دار ZUK Edge رونمایی کرد.
تبلیغات

کمپانی چینی لنوو به‌صورت رسمی گوشی مورد انتظار زوک اج را معرفی کرد؛ رونمایی از این گوشی از طریق یک کنفرانس آنلاین صورت گرفت. زوک اج از زبان طراحی منحصر‌به‌فردی بهره می‌برد و شباهتی به شیائومی می میکس ندارد. حاشیه‌‌های نمایشگر این گوشی به‌ اندازه‌ی می میکس باریک نیستند، ضمن آنکه این گوشی برخلاف رقیب خود از کلید فیزیکی هوم نیز بهره می‌برد. طبق اعلام کمپانی سازنده، نمایشگر زوک اج، ۸۶.۴ درصد از پنل جلوی آن را در بر گرفته و ابعاد دستگاه نیز معادل ۷.۶۸ × ۷۴.۵ × ۱۴۲.۹ است.

همان‌طور که اشاره کردیم، کلید هوم این گوشی از نوع فیزیکی است و با حسگر اثر انگشت آن یکپارچه شده است؛ زوک اج نخستین گوشی هوشمند لنوو است که حسگر اثر انگشت آن زیر شیشه جای گرفته است. بدنه‌ی زوک اج تمام‌فلزی و پوشش نمایشگر آن از نوع شیشه‌ی 2.5D است. اگرچه نام این گوشی ZUK Edge است؛ اما نمایشگر آن مسطح است. لنوو این گوشی را در دو رنگ سفید و مشکی روانه‌ی بازار خواهد کرد.

لنوو زوک اج

زوک اج از نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی بهره می‌برد و توان پردازشی آن توسط پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ با فرکانس ۲.۳۵ گیگاهرتز تأمین می‌شود. این گوشی در دو نسخه‌ با حافظه‌ی رم ۴ و ۶ گیگابایتی عرضه می‌شود؛ اما حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی هر دو نسخه یکسان و معادل ۶۴ گیگابایت است، ضمن آنکه امکان ارتقای حافظه از طریق درگاه کارت حافظه‌ی میکرو‌اس‌دی وجود دارد.

دوربین اصلی گوشی از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد و این دوربین را فلش LED همراهی‌ می‌کند. سنسور به‌کاررفته در دوربین سلفی گوشی ۸ مگاپیکسلی است. زوک اج از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند و ظرفیت باتری آن ۳۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت است. لنوو علاوه بر این گوشی، مدل دیگری از آن را با نام ZUK Edge L به همراه جعبه‌‌کادوی منحصربه‌فردی روانه‌ی بازار کرد؛ این جعبه‌‌کادو توسط لی‌مین‌هو، هنرپیشه‌ی مشهور کره‌ای، شخصی‌سازی شده است.

لنوو زوک اج

لنوو برای مدلی از این گوشی که از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد؛ برچسب قیمتی ۳۳۰ دلاری را در نظر گرفته است و قیمت نسخه‌ی دیگر این گوشی با حافظه‌ی رم و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶ و ۶۴ گیگابایتی معادل ۳۶۰ دلار خواهد بود. لنوو قیمت مدل شخصی‌سازی‌شده‌ی زوک اج ال را ۳۶۰ دلار در نظر گرفته است.امکان پیش‌سفارش گوشی جدید لنوو از هم‌اکنون فراهم شده است، ضمن اینکه فروش آن از تاریخ ۱۲ دی آغاز خواهد شد.

زوک اج
زوک اج
زوک اج
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات