سامسونگ درصدد کسب سود عملیاتی ۲۵ میلیارد دلاری در سال ۲۰۱۷ است

چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ الکترونیکس در پی آن است تا سال ۲۰۱۷ میلادی را با کسب سود عملیاتی ۲۵.۲۳ میلیارد دلاری به پایان برساند و مسیر خود برای رسیدن به روزهای خوب را ادامه دهد.
تبلیغات

گزارش‌های برگرفته از رسانه‌های کره‌ای ، نشان از این دارند که سامسونگ طی هفته‌‌ی جاری، نشست‌های بین‌المللی استراتژیک خود را با حضور بخش‌های مختلف فعال زیر پرچم این کمپانی برگزار می‌کند تا هدف‌گذاری خود برای سال ۲۰۱۷ میلادی را مشخص کند. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، غول کره‌ای در نظر دارد طی سال ۲۰۱۷ میلادی به سود عملیاتی ۲۵.۲۳ میلیارد دلاری دست یابد. بخش ارتباطات موبایل و فناوری اطلاعات سامسونگ دیروز جلسه‌‌ای با حضور شین جانگ کیون برگزار کرد و در پی آن، بخش‌ محصولات الکترونیک مصرفی و راهکار‌های سیستمی نیز جلساتی با مقامات سامسونگ برگزار می‌کنند که هدف از آن روشن شدن راه‌های دست یافتن به سود عملیاتی ۲۵.۲۳ میلیارد دلاری در سال آینده‌ی میلادی است.

سامسونگ الکترونیکس در سال ۲۰۱۳ رکورد بالاترین سود عملیاتی خود را ثبت کرد. این کمپانی سه سال پیش موفق شد سود عملیاتی ۳۰.۹۵ میلیارد دلاری کسب کند که بالاترین نرخ سود کسب‌شده توسط کره‌ای‌ها در طول دوران فعالیت این کمپانی است. بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، سامسونگ به دنبال رسیدن به این میزان سود عملیاتی تعیین‌شده در سال ۲۰۱۷ میلادی است. افزایش قیمت پنل‌های نمایشی، تراشه‌ها و افزایش ارزش دلار را باید از جمله‌ی عواملی خواند که به افزایش سود عملیاتی سامسونگ طی سال آینده‌ی میلادی کمک خواهند کرد.

انتظار می‌رفت سامسونگ الکترونیکس میزان فروش سالیانه‌ی خود طی ۱۲ ماه سال جاری را به بیش از ۱۶۸.۲۱ میلیارد دلار برساند که نتیجه‌ی آن افزایش سود عملیاتی این کمپانی به بیش از ۲۵.۲۳ میلیارد دلار بود، ولی مشکل پیش‌آمده برای گلکسی نوت ۷ بسیاری از برنامه‌های از پیش تعیین‌شده توسط این کمپانی را به هم ریخت. انفجار گلکسی نوت ۷ سامسونگ باعث شد سامسونگ متحمل ضرر ۵.۸۹ میلیارد دلاری شود.

نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا سامسونگ قادر خواهد بود به برنامه‌های تعیین‌شده در سال ۲۰۱۷ میلادی برسد یا خیر؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات