گرین بیستمین سال تأسیس خود را جشن گرفت

چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت پردیس سیاره سبز (گرین) با حضور نمایندگان خود، نمایندگان شرکای خارجی، مدیران صنفی و خبرنگاران، بیستمین سال تأسیس خود را جشن گرفت.
تبلیغات

شرکت گرین بعد از حضور در نمایشگاه الکامپ با حضور شرکای خارجی، نمایندگان خود در سراسر کشور، مدیران صنفی و خبرنگاران حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، بیستمین سال فعالیت خود را جشن گرفت.

بیستمین سالگرد تأسیس برند گرین به‌عنوان تولیدکننده کیس و پاور و عرضه‌کننده تجهیزات جانبی کامپیوتر، با حضور نمایندگان برتر فروش و خدمات پس از فروش، خبرنگاران، مدیران صنفی و شرکای خارجی در تهران برگزار شد.

این جشن به‌منظور سپاس از زحمات کارکنان، نمایندگان، مدیران سابق و فعلی برگزار شد. در این جشن از حمایت طولانی‌مدت نمایندگان این شرکت توسط مدیران گرین تقدیر به عمل آمد و جوایزی به رسم یادبود تقدیم شد.

در این مراسم مدیرعامل، مدیران ارشد و اعضای هیئت مدیره در سخنان خود از کارکنان و نمایندگان این شرکت تقدیر کردند.

شرکت گرین از سال ۱۳۷۵ با تولید منبع‌ تغذیه (پاور)، کیس، موس و کیبورد در بازار کامپیوتر ایران حضور پیدا کرد و توانست با قدرت در این حوزه حاضر شود و به‌خصوص در بخش کیس و پاور بتواند نام خود را به عنوان یک برند موفق ایرانی مطرح کند.

شرکت گرین در حاشیه این مراسم کیس‌، کیبورد، موس و منابع تغذیه‌ی جدید خود را به نمایش گذاشت که در میان آن‌ها موس‌ها و کیبوردهای گیمینگ MSI آن نیز که به‌زودی در بازار ایران توسط گرین ارائه خواهد شد، وجود داشت.

در این تقدیرها نمایندگان برتر شهرهای کوچک، متوسط، بزرگ، تهران و کل کشور در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ از دست مدیران این شرکت نشان و هدایای خود را دریافت کردند.

شرکت پردیس صنعت سیاره سبز در حال حاضر نماینده فروش و عرضه محصولات برندهای مطرح سخت‌افزاری جهان به شمار می‌رود و نمایندگان این شرکای خارجی در جشن ۲۰ سالگی این شرکت حضور داشتند که به آن‌ها نیز ضمن اهدای نشان، با اهدای صنایع دستی نفیس کشور از همکاری صمیمانه و اعتماد به این شرکت، تقدیر به عمل آورد.

البته این شرکای خارجی نیز هر کدام هدیه‌ای ارزشمند از نمادها و صنایع دستی کشور خود را برای تقدیر از گرین به این شرکت اهدا کردند. در میان این شرکت‌ها، نام برندهایی چون MSI و TOTOLINK دیده می‌شد.

شرکت گرین در این مراسم اقدام به یک کار ارزشمند کرد و از خانواده‌ی دو تن از مدیران و کارکنان فقید این شرکت به پاس زحمات این مدیران و کارکنان تقدیر به عمل آورد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات