سامسونگ سری گلکسی A نسخه 2016 را به اندروید 7 آپدیت می کند

جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ در نظر دارد گوشی‌های سری گلکسی A را که در سال ۲۰۱۶ راهی بازار کرده است، به اندروید نوقا بروزرسانی کند.
تبلیغات

اطلاعات ارائه‌شده نشان از این دارد که سامسونگ برای گوشی‌های گلکسی A عرضه‌شده در سال ۲۰۱۶، انتشار بروزرسانی اندروید نوقا را در برنامه دارد. منابع نزدیک تائید کرده‌اند سامسونگ تمام محصولات سری گلکسی A را به اندروید نوقا بروزرسانی خواهد کرد.

هنوز مشخص نیست بروزرسانی اندروید نوقا چه زمانی برای گوشی‌های هوشمند سری گلکسی A منتشر خواهد شد. با توجه به اینکه تعداد گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ برای دریافت بروزرسانی اندروید نوقا محدود است؛ این کمپانی به سراغ محصولات رده پایین و میان‌رده‌ی خود رفته تا به اندروید نوقا بروزرسانی کند. سری گلکسی A شامل محصولات پرشماری است که از جمله‌ی آن باید به گلکسی A3، A5، A7، A8، A9 و A9 pro اشاره کرد. انتظار می‌رود تمام گوشی‌های هوشمند سری گلکسی A سامسونگ تا نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۷ میلادی در تمام بازار‌ها قادر به دریافت اندروید نوقا باشند. با توجه به اینکه گلکسی A8 و گلکسی A9 پرو با اندروید مارشمالو راهی بازار شده‌اند؛ بروزرسانی به اندروید نوقا را می‌توان به عنوان آخرین بروزرسانی این گوشی‌ها برشمرد.

سامسونگ در حال حاضر روی بروزرسانی اندروید نوقا برای گوشی‌های هوشمند گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۷ به همراه نسخه‌های خمیده‌ی آن‌ها و همینطور گلکسی نوت ۵ و گلکسی تب اس ۲ کار می‌کند. انتظار می‌رود نسل‌های جدید گلکسی A سامسونگ که احتمالا در اواخر ماه جاری میلادی رونمایی خواهند شد، به همراه اندروید مارشمالو روانه‌ی بازار شوند؛ هرچند این گوشی‌ها نیز به نسخه‌ی جدید اندروید بروزرسانی خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات