تصاویر رندر و مشخصات جدیدی از گوشی سی 1 نوکیا فاش شد

دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
ظاهرا نوکیا گوشی جدید پرچم‌دار خود را با نام C1 در سال ۲۰۱۷ معرفی خواهد کرد. این گوشی با برند نوکیا توسط شرکت HMD Global وارد بازار می‌شود.
تبلیغات

گوشی جدید نوکیا با نام سی 1 در سال ۲۰۱۷ معرفی خواهد شد و از همین الان شایعات زیادی در مورد این گوشی شنیده می‌شود و حالا تصاویر رندر شده از این  گوشی در کنار مشخصات فنی دیگر منتشر شده است.

البته این رندرها در ویبو منتشر شده‌اند و به نظر می‌رسد طراحی مفهومی هستند و ممکن است به واقعیت نپیوندند. در این تصاویر رندر شده، نسبت صفحه نمایش به بدنه‌ی گوشی بسیار زیاد است و در واقع سی ۱ حاشیه‌های بسیار کمی دارد. در جلوی دستگاه خبری از دکمه‌های فیزیکی نیست و به نظر می‌رسد گوشی دارای اسپیکرهای دوگانه خواهد بود.

در پشت دستگاه به نظر می‌رسد از دوربینی دوگانه استفاده خواهد شد. همچنین در این تصاویر شاهد فاش شدن اطلاعاتی در رابطه با پرچم‌دار آتی نوکیا هستیم. از این مشخصات می‌توان به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۰، ۴ گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید ۷.۱.۱ اشاره کرد. البته باتری ۳۲۱۰ میلی‌آمپر ساعتی نیز پردازنده‌ی قدرتمند این گوشی را همراهی خواهد کرد.

از دیگر مشخصات گوشی نوکیا می‌توان به دوربین دوگانه با ترکیبی از حسگرهای ۱۲ و ۱۶ مگاپیکسلی اشاره کرد که مجهز به فلش سه‌گانه زنون نیز هستند. همچنین پورت یو‌اس‌بی نوع سی و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون در این گوشی دیده می‌شوند.

نوکیا سی 1 به‌احتمال زیاد طی فصل اول سال ۲۰۱۷ معرفی خواهد شد.

nokia c1 / نوکیا سی 1
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات