یلدایی گرم با «یلدا شب» فروشگاه اینترنتی فی‌چند

دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
فروشگاه اینترنتی فی‌چند قرار است «یلدا شب» خاصی را به شما هدیه کند. فقط کافی است ظرف انار دستتان باشد و چشم از فی‌چند برندارید.
تبلیغات

شب یلدا، طولانی‌ترین شب سال، همیشه یادآور دورهمی‌های خاطره‌انگیزی است که ما را به دل تاریخ می‌برد. یاد حافظ‌خوانی‌ها و خوردنی‌های خوشمزه شب چله! یلدا شبی است که شادی‌های وصف‌ناشدنی آن حتی به خورشید روز بعد می‌گوید دیرتر طلوع کند. شبی که خیلی‌ها هدایای جذابی را برای عزیزان خود تدارک می‌بینند تا بتوانند طولانی‌ترین شب‌ سال را به یکی از جذاب‌ترین شب‌ها و لحظاتی فراموش‌نشدنی تبدیل کنند.

تا امروز، شب یلداهای زیادی را گذرانده‌ایم. ولی شاید امسال بخواهیم به یک یلدا شب متفاوت فکر کنیم. فروشگاه اینترنتی فی‌چند برای شما در شب یلدا برنامه‌ی ویژه‌ای تدارک دیده است. کافی است در «یلدا شب» فی‌چند که از ۲۹ آذر تا ۱ دی‌ماه جریان دارد، چشم از فی‌چند برندارید. تخفیف‌های بی‌نظیری که فی‌چند برای شما در نظر گرفته است همچون خوردن یک انار قرمز و شیرین با چهره‌ی خندان، لذت‌بخش است.

فی چند

هر ۵ ساعت ۴ کالای ویژه برای فروش در نظر گرفته شده است که شاید تا به‌امروز چنین تخفیف‌های باورنکردنی را به چشم خود ندیده‌اید. اگر برنامه‌ای برای خرید یک کالای دیجیتال در طولانی‌ترین شب‌های سال دارید، فی‌چند لحظه‌ به لحظه همراه شما است.

تخفیف‌های باورنکردنی، محصولاتی جذاب! از گوشی‌های پرطرفدار سامسونگ و آیفون 7 اپل گرفته تا انواع محصولات جذاب شیائومی چون اسکوتر و دستبند هوشمند، همه و همه با قیمت‌هایی در دسترس شما است که شاید باور آنها کمی سخت باشد. جالب‌تر اینکه تا 50 درصد تخفیف برای محصولات شیائومی، فقط یکی از جذاب‌ترین شگفتی‌هایی است که فی‌چند در «یلدا شب» برای شما در نظر گفته است.

فی چند

اما همه چیز تخفیف‌های حیرت‌انگیز فی‌چند نیست، شما می‌توانید تنها با عضویت در خبرنامه‌ی این فروشگاه و ثبت ایمیل خود، شانس برنده شدن یکی از ۱۰ پاور بانک ویژه‌ی فی‌چند را داشته باشید.

علاوه بر این فی‌چند در طولانی‌ترین شب‌های سال، برنامه‌های ویژه‌ای را برای کانال تلگرام خود در نظر گرفته است تا هر کسی به کانال این فروشگاه به آدرس @fichand سر می‌زند، شانس برنده شدن جوایز ویژه را بدون قرعه‌کشی داشته باشد.

با «یلدا شب» فی‌چند از ۲۹ آذر تا ۱ دی‌ماه، شب یلدای دیگری رقم بزنید!

ورود به صفحه جشنواره یلداشب فی‌چند

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات