هواوی نوا پلاس با قیمت یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان هفته دیگر در ایران

یک‌شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰
مطالعه 5 دقیقه
بنیامین دارمی، مدیر بازاریابی هواوی در ایران از عرضه‌ی نوا پلاس در بازار کشور طی هفته‌ی آینده و با قیمت یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان خبر داد.
تبلیغات

میثم حاصلی، مدیر آموزش هواوی در ایران، در حاشیه‌ی نمایشگاه الکامپ گفت: «محصول جدید هواوی که از هفته‌ی دیگر در بازار ایران عرضه خواهد شد، نواپلاس است. این محصول ادامه‌ی سری G است و به آن G9 نیز گفته می‌شود. این محصول قابل مقایسه با G88 است.»

حاصلی در مورد دوربین نواپلاس اعلام کرد: « لنز دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی این گوشی از ۶ المان تشکیل شده است و هرکدام از این المان‌ها وظیفه‌ی منحصربه‌فردی دارد. المانی در لنز وجود دارد که اثر انگشت روی لنز را از عکس حذف می‌کند. این دوربین از لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) سه محوره تا ۰.۷ درجه و BSI بهره می‌برد. مشخصه‌ی بارز این دوربین فوکوس در کسری از ثانیه است. دیگر نیاز نیست شما به‌صورت دستی فوکوس را انجام دهید و فوکوس خودکار در کسری از ثانیه صورت می‌گیرد. این دوربین امکان عکس فوری دارد تا بلافاصله بعد از عکاسی، عکس را ببینید و اگر مایل بودید دوباره عکاسی کنید. دوربین این گوشی قابلیت فیلم‌برداری با رزولوشن 4K دارد.»

نوا پلاس

به گفته‌‌ی حاصلی؛ دوربین جلو ۸ مگاپیکسلی است و در دوربین‌های پرچم‌دار از آن استفاده می‌شود. حالت پرفکت سلفی، حالت زیبایی و حالت آرایش در دوربین جلوی نواپلاس وجود دارد. گوشی به آمپلی‌فایر هوشمند مجهز شده است تا زیر و بم صدا برای شما کاملا شفاف و مشخص باشد. این گوشی مجهز به USB Type C است؛ به کمک این پورت، امکان شارژ سریع باتری ۳۳۴۰ میلی‌آمپر ساعتی گوشی فراهم شده است، مزیت دیگر این پورت انتقال داده با سرعت بالا به رایانه یا لپ‌تاپ است. باتری ۳۳۴۰ میلی‌آمپر ساعتی می‌تواند تا ۲ روز شارژدهی داشته باشد. حالت ultra power saving گوشی با حذف قابلیت‌های اضافی و سیاه‌-سفید کردن صفحه، می‌تواند باعث افزایش شارژدهی شود.

بر اساس گفته‌ی مدیر آموزش هواوی در ایران، پردازنده‌ی این گوشی اسنپدراگون ۶۲۵ است؛ این پردازنده ۶۴ بیتی و هشت هسته‌ای است. رم این گوشی ۳ گیگابایت و حافظه‌ی آن ۳۲ گیگابایت است. نوا پلاس دو سیم کارته به مودم LTE Cat 6 مجهز است که می‌تواند دریافت اطلاعات با سرعت ۳۰۰ مگابیت‌ بر ثانیه را فراهم کند. سنسور اثر انگشت این گوشی عملکرد بسیار سریعی دارد؛ از این سنسور حین عکاسی، مرور عکس‌ها و استفاده از نوار اعلانات نیز کاربرد دارد. صفحه نمایش این گوشی ۵.۵ اینچی با رزولوشن Full HD و تراکم ۴۰۱ پیکسل در اینچ است.

حاصلی افزود:‌ «این گوشی از نظر پردازنده، رم، حافظه‌ی ذخیره‌سازی، دوربین، سیستم عامل، درگاه USB Type C، باتری و وزن از گوشی Samsung Galaxy A7 2016 بهتر است و فقط فناوری سوپر امولد این گوشی را ندارد.»

بنیامین دارمی، مدیر بازاریابی هواوی در ایران نیز درباره‌ی نواپلاس اعلام کرد:‌ «این محصول در ایران برای هواوی یک محصول بسیار استراتژیک است. هواوی در بازار به برندی خوش‌قیمت معروف است. یک فاصله‌ی قیمتی بین سری‌های پی و میت با دیگر محصولات هواوی در دنیا وجود دارد. گوشی سری نوا فاصله‌ی قیمتی گوشی‌های هواوی در ایران و دنیا را پر می‌کند؛ یعنی بین محصولات یک میلیون و کمتر با محصول یک میلیون و ۸۰۰ هزارتومانی فاصله‌ای بود که این گوشی آن را پر می‌کند.»

نوا پلاس هواوی

مدیر بازاریابی هواوی افزود:‌ «به خاطر استفاده‌ی نسل جوان از این گوشی، در آن از دوربین و صفحه‌ی مناسبی برای این قشر استفاده شده است. بدنه‌ی این گوشی کاملا فلزی است. این فبلت حس در دست داشتن یک موبایل را به شما می‌دهد تا یک فبلت.»

شاهرخیان، مدیر خدمات پس از فروش هواوی نیز اعلام کرد:‌ «خدمات جدید پس از فروش هواوی از پارسال در ایران شروع شده است. استراتژی جدید هواوی در خدمات پس از فروش این بود که فروش و خدمات پس از فروش را در ایران کاملاً مجزا کند. نمی‌توان از روی دستگاه یا جعبه فهمید که دستگاه از خدمات با اصالت و هماهنگ هواوی استفاده می‌کند یا نه، سه راه برای پی بردن به این موضوع وجود دارد؛ ارسال IMEI به شماره‌ی مرکز خدمات هواوی؛ تماس با مرکز خدمات هواوی در ایران؛ لینکی که در تمام وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی ما وجود دارد تا صحت گارانتی بررسی شود.»

شاهرخیان افزود: «حدود یک هفته خدمات به افرادی که گارانتی‌شان تمام شده بود عرضه کردیم که با استقبال مشتریان مواجه شد. ما گارانتی تعویض LCD‌-های شکسته را به مدت سه ماه برای محصولات هواوی در ایران خواهیم داشت. امکان دیگری که وجود دارد، گارانتی تعویض است. اگر گوشی به مرکز هواوی ارسال شود و تأییدیه‌ی تعویض بگیرد، نیاز به حضور مجدد نیست و گوشی جدید به‌صورت مجانی به منزل و محل کار ارسال می‌شود که در شهرهای اصلی دو روز و در شهرهای دیگر سه روز طول می‌کشد.»

بنیامین دارمی در مورد قیمت نوا پلاس و میت ۹ در ایران گفت:‌ «قیمت نوا پلاس در ایران یک میلیون و ۱۹۵ هزار تومان است. میت ۹ روز پنجشنبه در ایران عرضه می‌شود و قیمت این گوشی ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان خواهد بود.»

مدیر بازاریابی هواوی در مورد عرضه‌ی میت ۹ پورشه دیزاین و نوا در ایران به خبرنگار زومیت پاسخ داد: «همکاری جدید هواوی با شرکت پورشه، تابوشکنیِ برداشتِ بازار از برند هواوی بود و این برند را در رتبه لوکس قرار داد. به همین خاطر سری پورشه‌دیزاین هواوی را معرفی کردیم. هنوز برنامه‌ای برای ارائه‌ی این گوشی در ایران نداریم. نوا به ایران عرضه می‌شود ولی شاید این کار دیرتر انجام شود و این از سیاست‌های شرکت هواوی در کشورهای مختلف است.»

او به سؤال خبرنگار زومیت در مورد همکاری هواوی و مدیاپردازش پاسخ داد:‌ «مدیاپردازش شرکت اسم‌ و رسم‌داری است و ما از همکاری و قرارداد با این شرکت راضی و خشنود هستیم.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات