گزارش زومیت از سومین روز نمایشگاه الکامپ ۹۵

شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مهم‌ترین اتفاق روز سوم نمایشگاه الکامپ امسال، امضای توافق‌نامه‌‌ای میان رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و هیئت مالزیایی حاضر در نمایشگاه بود.
تبلیغات

سومین روز نمایشگاه الکامپ امسال، شاید شلوغ‌ترین روز از آن بود؛ شنبه‌ای که با ولادت حضرت رسول و تعطیلی مصادف بود و این موضوع باعث شد روز سوم نمایشگاه از همیشه شلوغ‌تر باشد.

مثل همیشه سیل عظیمی از علاقه‌مندان دریافت سیم‌کارت رایگان، صف‌هایی طولانی تشکیل داده بودند و کمی آن‌طرف‌تر، مجری‌های طنز تلویزیونی مردم را به مشارکت در مسابقاتی بی‌ربط به تخصصی‌ترین رویداد ICT کشور دعوت می‌کردند. ورودی‌های نمایشگاه هم مثل همیشه جایگاه ویژه‌ای برای پهن کردن بساط دست‌فروشان بود.

اما یکی از مهم‌ترین رویدادهای امروز، امضای توافق‌نامه میان رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با هیئت مالزیایی بود. همچنین اعضای هیئت‌مدیره‌ی اتحادیه‌ی صنف فناوران رایانه از نمایشگاه دیدن کردند و به مناسبت حضورشان در نمایشگاه الکامپ، نشستی خبری برگزار شد.

امروز همچنین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای دومین بار از نمایشگاه دیدن کرد و به سالن‌های مختلفی سر زد.

اما شلوغ‌ترین سالن امروز باز هم سالن ۱۸ بود؛ سالنی که استارتاپ‌ها در آن حضور داشتند و بعد از آن نیز، شلوغ‌ترین سالن نمایشگاه، سالن ۳۸ بود؛ سالنی که به غرفه‌ی ایرانسل و آسان‌پرداخت اختصاص داشت، آن‌ها با برگزاری نمایش‌ها و بازی‌های مختلف و گیفت‌هایی که به بازدیدکنندگان می‌‌دادند، غرفه‌هایشان بیش از دیگران شلوغ شده بود.

امروز هم مثل دو روز قبل شاهد حضور تعداد زیادی بازدیدکننده‌ی خارجی از نمایشگاه بودیم که باعث می‌شد نام بین‌المللی، بیش از پیش درخور نمایشگاه باشد. با این حال تا تخصصی شدن نمایشگاه ظاهرا زمان زیادی باقی است؛ چرا که باید مسئولان بیش از پیش در جهت رفع مشکلات و نقاط ضعف چنین نمایشگاه‌های تخصصی گام بردارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات