سامسونگ در نمایشگاه الکامپ مانیتورهای سازمانی معرفی کرد

شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت سامسونگ امسال با محصولاتی متفاوت در نمایشگاه الکامپ شرکت کرده و مانیتورهای سازمانی خود را به معرض نمایش گذاشته است.
تبلیغات

هیوا رجبی، مدیر فروش بخش سازمانی سامسونگ در بیست و دومین نمایشگاه الکامپ اعلام کرد سامسونگ در نمایشگاه امسال برای اولین بار اقدام به معرفی  سری مانیتورهای سازمانی خود کرده است؛ مشتریان این بخش را بیشتر هتل‌ها، سازمان‌ها، بیمارستان‌‌ها و شرکت‌ها تشکیل می‌دهند.

به گفته‌ی رجبی، مانیتورهای ارائه‌شده از سوی سامسونگ در نمایشگاه امسال شامل Video Wall informal است که بیشتر جنبه‌ی دکوراتیو دارد و Video Wall normal مناسب سالن‌های سمینار است.

گزارش زومیت از غرفه سامسونگ در الکامپ 2016

مانیتور Smart Signage که در سایزهای مختلف ارائه شده، برای اتاق‌های مانیتورینگ، سالن‌های سمینار، اتاق جلسات و فروشگاه‌های بزرگ است.

همچنین Hospitality TV برای هتل‌ها و بیمارستان‌ها مناسب است که با نصب نرم‌افزار تحت شبکه‌ی PMS، این امکان را برای هتل‌ها فراهم می‌کند که سرویس‌های خاصی به مشتریان خود ارائه دهند و بتوانند با مشتریان تعامل بهتری داشته باشند.

بر اساس گزارش رجبی، این مانیتورها ضد حریق هستند، زاویه چرخش بیشتری از تلویزیون‌های معمولی دارند و همچنین از قابلیت ساندبار برخوردارند و می‌توانند در حالت خاموش موسیقی پخش کنند.

دو مدل دیگر هم مانیتورهای خمیده‌ی مخصوص گیمرها و فوق خمیده با اندازه ۲۷ اینچ و انحنای 1800Rهستند و تجربه‌ی بصری متفاوتی به گیمر می‌دهند و چشم را کمتر خسته می‌کنند.

گزارش زومیت از غرفه سامسونگ در الکامپ 2016
گزارش زومیت از غرفه سامسونگ در الکامپ 2016

این مانیتور سامسونگ نرخ به‌روزرسانی ۶۰ هرتز دارند و زمان پاسخ‌دهی‌شان ۴ ثانیه است که این عامل سبب می‌شود به مانیتور مخصوص بازی کردن تبدیل شوند.

آخرین مدل از سری مانیتورهای سازمانی؛ سامسونگ Intractive Board است که برای مصارف آموزشی و سالن‌های کنفرانس در نظر گرفته شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات