پیشینه‌ای به قدمت تاریخ اینترنت ایران

شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
یک ربع قرن از روزهایی که اینترنت برای بار نخست پا به زندگی مردم ایران گذاشت می‌گذرد و اکنون چنان در لحظه‌لحظه‌ی زندگی ما رخنه کرده که بدون آن هیچ کاری ممکن نیست.
تبلیغات

ورود اینترنت به کشور با تجهیز چند دانشگاه به این شبکه ارتباطی، آغاز شد و اکنون به‌زحمت نقطه‌ای را بتوان یافت که از اینترنت بی‌بهره باشد. شرکت خدمات کامپیوتری ایزی هم‌زمان با ورود اینترنت به ایران، تأسیس و با کسب نمایندگی انحصاری برند جهانی دی-لینک به یکی از پایه‌گذاران اصلی شبکه در کشور تبدیل شد.

قدمتی برابر با تاریخ اینترنت در ایران، ربع قرن حضور فعال در حوزه شبکه و همگام بودن با جریان روز تکنولوژی در دنیا، افتخار ایزی است طی این سال‌ها و دلیل پیشتازی او در عرصه شبکه است.

ایزی، تنها نماینده دی-لینک در ایران، ۲۵ ساله شد

امسال ایزی در جشن سی‌سالگی دی-لینک ۲۵ ساله شد. به همین مناسبت مروری خواهیم داشت بر کارنامه افتخارات این دو شرکت طی سال‌های گذشته، که خود، گواهی به برتری و ماندگاری آن‌ها است در دنیای فناوری.  آنچه در ادامه آمده تنها گوشه کوچکی از ارزش‌هایی است که دی-لینک به بازار جهانی و ایزی به بازار شبکه کشورمان پیشکش کرده است.

از خانه و دفاتر خانگی تا اداره‌ها و سازمان‌ها

از محصولات خانگی گرفته تا تجهیزات سازمانی، طیف وسیع راهکارهای ایزی، این شرکت را به یکی از ممتازترین ارائه‌کنندگان تجهیزات شبکه در ایران تبدیل کرده است.

D-Link Stat

با گذر از عصر اطلاعات و ورود به عصر هوشمند، دیگر نه‌فقط حوزه کسب‌وکار که لوازم زندگی هرروزه ما نیز دستخوش ارتباطات شبکه خواهند بود. چراغ‌هایی که از راه دور خاموش و روشن می‌شوند، در و پنجره‌ای که ورود غریبه را به شما گزارش می‌کنند، خانه‌ای که دود، آتش و نشت آب را می‌فهمد و هشدار می‌دهد و سیستم‌های نظارتی که حال‌وروز منزلتان را لحظه‌به‌لحظه به نمایش می‌گذارند. این‌ها تکنولوژی فردا نیست...تکنولوژی امروز است که به لطف راهکارهای هوشمند، جامع و مقرون‌به‌صرفه دی-لینک در اختیار همه قرارگرفته است.

ایزی سال 1393 با اخذ نمایندگی شرکت "لانده" دامنه فعالیت‌های خود را افزایش داد و حالا علاوه بر محصولات هوشمند خانگی، تجهیزات اکتیو و پسیو شبکه با تأمین رک و متعلقات آن، نیاز مشتری را در سطوح مختلف پاسخ‌گو است. 

­ایزی در بیست و دومین دوره از نمایشگاه الکامپ

ایزی نماینده انحصاری دی-لینک در ایران با سری جدیدی از محصولات ازجمله "تجهیزات خانه هوشمند دی-لینک" در بیست و دومین نمایشگاه تخصصی الکامپ حضور خواهد داشت و باز با ارائه نوآوری‌های تازه در حوزه تکنولوژی، فناوری اطلاعات و شبکه، برگ افتخار دیگری به کارنامه ۲۵ ساله خود اضافه خواهد کرد.

ایزی در این دوره از الکامپ با شعار "احترام به طبیعت" و با رویکرد صرفه‌جویی در مصرف کاغذ و حفظ درختان؛ مجموعه دفترچه‌های محصولاتش را در قالبی دیجیتال گردآوری کرده است و از طریق یک QR Code در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.

۲۵ الی ۲۸ آذرماه، با مراجعه به غرفه ایزی در نمایشگاه بین‌المللی تهران ( سالن 40A، غرفه 719 )، علاوه بر بازدید از آخرین محصولات دی-لینک و لانده می‌توانید در قرعه‌کشی مودم‌های 4G دی-لینک به همراه یک سال اینترنت نامحدود شرکت کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات