حسگر اسکنر اثر انگشت گلکسی اس 8 ممکن است در پشت این گوشی قرار گیرد

شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
برخلاف شایعات قبلی که به یکپارچه شدن سنسور اثر انگشت با نمایشگر  گلکسی اس 8 اشاره داشتند، ظاهرا این اتفاق در پرچم‌دار سال آینده سامسونگ رخ نخواهد داد.
تبلیغات

این روزها شاهد انتشار اخبار و شایعات زیادی در مورد گلکسی اس 8 هستیم. محصولی که انتظار می‌رود اولین تلفن هوشمندی مجهز به حسگر اسکنر اثرانگشت باشد. این یعنی تکنولوژی اسکنر اثرانگشت با صفحه نمایشگر ترکیب خواهد شد و کاربر برای باز کردن قفل گوشی، تنها نیاز به لمس صفحه نمایشگر دارد.

انتشار اخباری مبنی بر اینکه یکی از تأمین‌کنندگان قطعات سامسونگ روی ساخت اجزای مورد نیاز این حسگر کار می‌کند؛ نیز باعث شد احتمال استفاده از قابلیت حسگر اسکنر اثرانگشت در گلکسی اس 8 رنگ و بوی واقعیت به خود بگیرد. با این حال؛ خبر جدیدی منتشر شده است که طبق آن، احتمال می‌رود سامسونگ بخواهد از حسگر اسکنر اثرانگشت در پشت پرچم‌دار آینده خود استفاده کند.

در گزارش همچنین به این موضوع اشاره شده است که گلکسی اس 8 از اسکنر عنبیه که در فبلت گلکسی نوت 7 استفاده شده بود، بهره خواهد برد. طبق اطلاعات موجود به نظر می‌رسد اسکنر عنبیه استفاده‌شده در گلکسی اس 8 از سرعت به‌مراتب بالاتری نسبت به  گلکسی نوت 7 برخوردار خواهد بود.

بر اساس آخرین شایعاتی که درباره‌ی گلکسی اس ۸ منتشر شد، دکمه خانه وجود نخواهد داشت. همچنین وجود حسگر اسکنر اثر انگشت اپتیکال نیز رد شده است و سامسونگ قصد دارد اسکنر اثر انگشت را در پشت پرچم‌دار سال ۲۰۱۷ خود قرار دهد.

انتظار می‌رود گلکسی اس 8 در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات