گم شدن هر گوشی ایرپاد بی سیم اپل ۶۹ دلار خرج روی دست‌تان می‌‌گذارد

جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در صورتی که خریداران ایرپاد بی‌سیم اپل به هر دلیلی یکی از گوشی‌های ایرپاد خود را گم کنند، باید برای جایگزین کردن گوشی گم‌شده، ۶۹ دلار هزینه کنند.
تبلیغات

با توجه به فرم فکتوری که اپل برای ایرپادهای بی‌سیم خود انتخاب کرده، گم کردن گوشی‌های این محصول امری محتمل است، اما به نظر می‌رسد هزینه‌ی سنگینی در انتظار کاربران حواس‌پرتی است که این ایرپاد را در اختیار دارند؛ چراکه اپل به ازای هر یک از گوشی‌های ایرپاد بی‌سیم خود در صورت گم کردن یا خراب شدن، ۶۹ دلار دریافت خواهد کرد و نمونه‌ای جدید در اختیارتان قرار خواهد داد. این ۶۹ دلار تنها مختص به گوشی‌های ایرپاد نیست و شامل قاب شارژ نیز می‌شود. همچنین در صورت نیاز به تعویض باتری پس از پایان گارانتی یک‌ساله‌ی ایرپاد اپل، باتری هر گوشی در ازای ۴۹ دلار تعویض خواهد شد.

اپل هنوز ایرپادهای بی‌سیم خود را راهی بازار نکرده است و تنها امکان پیش‌خرید این محصول با برچسب قیمت ۱۵۹ دلاری وجود دارد. ایرپاد بی‌سیم اپل قادر است به راحتی به گجت‌های اپلی متصل شود. این ایرپاد از وجود تراشه‌ی جدید W1 اپل بهره می‌برد.

هرچند اپل اولین تولیدکننده‌ای نیست که فرم‌فکتور گوشی‌های جدا را برای ایرپاد بی‌سیم خود برگزیده، اما اولین کمپانی است که حاضر است در ازای گم کردن یک گوشی، گزینه‌ی دیگری در اختیار کاربران قرار دهد، البته بهای این جایگزین شدن ۶۹ دلار است. هر یک از گوشی‌های ایرپاد اپل قادرند به‌صورت مستقل به گجت‌های اپلی متصل شوند و گوشی‌ها ارتباطی با یکدیگر ندارند و حتی صدا را به‌صورت مستقل از گجتی که به آن متصل شده‌اند، دریافت می‌کنند.

نظر شما در مورد قیمت‌گذاری اپل برای ایرپاد بی‌سیم جدیدش چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات