نرخ صفحه به بدنه زوک اج از شیائومی می میکس کمتر خواهد بود

جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
محصول معرفی نشده لنوو که زوک اج نام دارد، انتظار می‌رود از تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ بهره ببرد و به قیمتی معادل ۳۸۹ دلار روانه بازار شود.
تبلیغات

گوشی زوک اج جدیدترین محصول کمپانی لنوو است که گفته‌ می‌شود در ۳۰ آذر از آن رونمایی خواهد شد. طبق اخبار و تصاویر منتشرشده از این تلفن هوشمند، انتظار می‌رود زوک اج دارای مشخصات سخت‌افزاری بالارده باشد و از نرخ صفحه به بدنه بالایی بهره ببرد.

امروز صبح لنوو از طریق صفحه حساب کاربری ویبوی خود اعلام کرد نرخ صفحه به بدنه زوک اج ۸۶.۴ درصد خواهد بود. البته این نرخ از میزان ۹۱.۳ درصدی نرخ صفحه به بدنه شیائومی می میکس کمتر است.

نکته جالب این است که سایت جی‌اس‌ام آرنا بعد از بررسی این گوشی می‌گوید نرخ واقعی صفحه به بدنه زوک اج نزدیک به ۸۴.۷ درصد است که از آنچه کمپانی اعلام کرده کمتر به نظر می‌رسد.

البته برای دانستن دقیق‌تر این موضوع که آیا زوک اج دارای نرخ صفحه به بدنه کمتری نسبت به می میکس است، باید تا رونمایی از این تلفن هوشمند صبر کرد.

زوک اج

در تصاویر رندر شده‌ای که از زوک اج منتشر شده بود؛ مشاهده کردیم نمایشگر بزرگ این تلفن هوشمند دارای حاشیه بسیار کمی است. حتی سمت بالا و پایین نمایشگر از حاشیه بسیار کمی بهره می‌برند. جالب است بدانید زوک اج دارای دکمه خانه مستطیل شکل است که روی آن حسگر اسکنر اثرانگشت قرار دارد.

از نظر مشخصات سخت‌افزاری؛ انتظار می‌رود زوک اج دارای نمایشگر ۵.۵ اینچی فول اچ‌دی باشد و در زیر قاب خود از تراشه اسنپدراگون ۸۲۱، ۶ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی استفاده کند. این تلفن هوشمند از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو بهره خواهد برد.

زوک اج

از دیگر مشخصات زوک اج می‌توان به سیستم‌عامل اندروید 7.0 نوقا، درگاه USB نوع C، باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت و قابلیت شارژ سریع اشاره کرد. انتظار می‌رود زوک اج در رنگ‌بندی‌ سیاه و سفید به قیمتی معادل ۳۸۹ دلار روانه بازار شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات