بی‌ ام‌ و X5 سیاه کربنی با رینگ‌های Vossen

جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
خریداران بی‌ام‌و X5 می‌توانند از این پس رینگ‌های آهنگری Vossen را برای خودروی خود خریداری کنند.
تبلیغات

نسل فعلی بی‌ام‌و X5 در عین حال که یک خودروی اسپرت زیبا است، در صورت لزوم می‌تواند نیازهای خارج از جاده‌ای شما را نیز برطرف کند. به طور کلی X5 یک خودروی لوکس و در عین حال، همه‌کاره است که توانایی‌های بسیاری را نظیر قابلیت آفرود و عملکرد بالا، در خود جای داده است. بسیاری از خریداران این خودرو، کسانی هستند که تمایل دارند موقعیت قرارگیری راننده در مقایسه با خودروهای هاچ‌بک یا سدان در ارتفاع بالاتری باشد؛ اما برخی دیگر از خریداران، این خودرو را به خاطر فضای داخلی بزرگ، فضای صندوق بار بزرگ و البته احساس لوکسی که پشت فرمان آن دارند، خریداری می‌کنند.

اما فروش موفق X5 به مفهوم آن است که نمونه‌های زیادی از این خودرو، در جاده‌ها مشاهده خواهید کرد؛ از این‌رو برخی از خریداران برای آنکه خودروی خاصی در اختیار داشته باشند به سراغ شرکت‌هایی می‌روند که در کار ایجاد تغییرات در خودرو هستند.

رینگ ووسن برای خودروی X5

در بازار اروپا می‌توان برای بی‌ام‌و X5 رینگ‌های Vossen از مدل VPS-302 را سفارش داد که به روش آهنگری تولید می‌شوند. این رینگ‌ها که از نوع پنج پر دوبل هستند، از وزن کم ولی استحکام بالایی برخوردارند. همچنین در مرکز این رینگ‌ها نشان قرمزرنگ کمپانی ووسن به چشم می‌خورد که ترکیب زیبایی در کنار رنگ سیاه کربنی متالیک این خودرو ایجاد می‌کند. این رینگ‌ها دارای ابعاد ۲۲×۱۰ در جلو و ۲۲×۱۲ در عقب هستند.

بی‌ام‌و X5 با این رینگ‌ها دارای ارتفاع پایین‌تری است و نمای اسپرت‌تری پیدا می‌کند. در پایان می‌توانید تصاویر بی‌ام‌و X5 مجهز به رینگ‌های ۲۲ اینچی آهنگری ووسن را در گالری تصاویر مشاهده نمایید.

بی ام و X5
بی ام و X5
بی ام و X5
بی ام و X5
بی ام و X5
بی ام و X5
بی ام و X5
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات