مشخصات گوشی گلکسی اِی 5 مدل 2017 فاش شد

جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی Galaxy A5 2017 که قرار است طی هفته‌های آینده توسط سامسونگ معرفی شود، در برابر نفوذ آب مقاوم خواهد بود.
تبلیغات

تاکنون اخبار و شایعات مختلفی در مورد گوشی گلکسی ای 5 مدل 2017 منتشر شده است. انتظار می‌رود سامسونگ از این تلفن هوشمند در هفته‌های آینده رونمایی کند.

چندی پیش گلکسی ای 5 مدل 2017 در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شد و به ما اجازه داد نگاهی به جزئیات سخت‌افزاری محصول جدید سامسونگ بیندازیم. بعد از آن شاهد انتشار اخبار متعددی در مورد این محصول بودیم؛ اما این بار جزئیات کامل گلکسی ای 5 مدل 2017 توسط منبعی از خاورمیانه فاش شده است که کامل‌تر از اخبار گذشته به نظر می‌رسد.

این اطلاعات تقریبا آنچه در گذشته منتشر شده بود تأیید می‌کند. طبق منبع خبر در گلکسی ای 5 مدل 2017 از صفحه نمایشگر ۵.۲ اینچی استفاده شده که دارای پنل فول اچ‌دی و محافظ صفحه گوریلا گلس ۴ است. به نظر می‌رسد پنل استفاده‌شده در این تلفن هوشمند باید آمولد باشد اما هنوز جزئیات دقیقی در این مورد منتشر نشده است.

در کنار این اخبار، شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه در گلکسی ای 5 مدل 2017 از نمایشگری با لبه‌های منحنی استفاده خواهد شد؛ اما بر اساس خبر جدید، از شیشه 2.5D در محصول بعدی سامسونگ استفاده شده است و خبری از لبه‌های منحنی نخواهد بود. در حال حاضر باید صبر کرد و دید که سامسونگ چه برنامه‌ای برای این تلفن هوشمند در نظر دارد اما احتمال عرضه گلکسی ای 5 مدل 2017 با صفحه ۲.۵ بعدی بیشتر است.

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری ذکرشده؛ می‌توان به ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. هر دو دوربین پشت و جلوی به گلکسی ای 5 مدل 2017 دارای سنسور ۱۶ مگاپیکسلی هستند که قطعا برای طرفداران ثبت تصاویر سلفی، خبری خوشایند است.

طبق گفته‌ها؛ انتظار می‌رود تلفن هوشمند جدید سامسونگ دارای مشخصات سخت‌افزاری میان‌رده باشد و از بدنه آلومینیومی استفاده کند. همچنین گفته شده است در پشت این تلفن هوشمند از قاب شیشه‌ای سه‌بعدی استفاده خواهد شد.

گوشی جدید سامسونگ از سنسور اسکنر اثر انگشت، ارتباطات USB نوع C و درگاه سیم‌کارت دوگانه بهره خواهد برد. این تلفن هوشمند در برابر نفوذ آب مقاوم است و دارای باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود.

سامسونگ گلکسی ای 5 مدل 2017
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات