هواوی آنر مجیک با رابط کاربری اختصاصی خود شگفتی خلق می‌کند

پنج‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
بنا به خبرهایی که به‌تازگی منتشر شده است؛ گوشی هوشمند هواوی آنر مجیک قصد دارد با رابط کاربری اختصاصی خود شگفتی‌ساز شود.
تبلیغات

هواوی روز جمعه در جریان کنفرانس خبری خود قرار است از پرچم‌دار جدیدی به نام هواوی آنر مجیک (Honor Magic) رونمایی کند. طرح‌های اولیه‌ی این محصول، نوید یک گوشی هوشمند آینده‌نگرانه می‌دهد؛ چراکه حاشیه‌های این گوشی بسیار باریک در نظر گرفته شده است و طراحی زیبایی دارد. انتظار می‌رود بهترین تجربه‌ی ممکن در رابط کاربری اختصاصی هواوی از سیستم عامل اندروید، در آنر مجیک ارائه شود. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه باشید.

گوشی‌هوشمند هواوی آنر مجیک، یک تجربه‌ی کاربری بی‌نظیر ارائه خواهد کرد

هنوز هیچ خبری در دست نیست که تأیید کند سیستم‌عامل گوشی هوشمند مورد بحث اندروید ۷.۰ نوقا است. اما بر اساس تحلیل‌های صورت گرفته، گوشی آنر مجیک به ویژگی‌های شگفت‌انگیزی در رابط کاربری اختصاصی خود مجهز خواهد شد. اخیرا جزئیاتی در این مورد منتشر شده است که با توجه به آن‌ها؛ رابط کاربری آنر مجیک یک تجربه‌ی نرم‌افزاری کاملا جدید به ارمغان می‌آورد که در آن امکان اجرای اپلیکیشن‌های اندرویدی نیز وجود دارد.

کوین‌ ونگ، تحلیل‌گر معروف اعلام کرده است گوشی هوشمند هواوی آنر مجیک سیستم‌عامل اندروید را اجرا می‌کند. اما به‌احتمال خیلی زیاد رابط کاربری سیستم‌عامل موبایلی گوگل در این گوشی به میزان بسیار زیادی تغییر کرده است و امکانات جدیدی به رابط کاربری اختصاصی هواوی موسوم به EMUI اضافه خواهد شد.

kevin wang honot magic

طراحی گوشی هواوی آنر مجیک

بر اساس اعلام یکی از افراد شناخته‌شده در شبکه‌ی اجتماعی Weibo با نام کاربری Mocha Rq، گوشی هوشمند هواوی آنر مجیک احتمالا بحث‌برانگیزترین گوشی‌ سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ خواهد بود. یکی از دلایل اعلام‌شده برای این ادعا، این است که این گوشی از طراحی بسیار زیبایی بهره می‌برد و نمایشگر آن نیز در هر چهار لبه، خمیده است.

با توجه به تصویر تبلیغاتی جدیدی که از آنر مجیک منتشر شده است؛ می‌توان گفت این گوشی احتمالا هیچ دکمه‌ی فیزیکی روی صفحه نمایش نخواهد داشت. افزون بر این، گفته می‌شود این گوشی ضد آب است.

بر طبق شایعاتی که پیش از این منتشر شده است؛ لبه‌های گوشی آنر مجیک از جنس شیشه‌ی سه‌بعدی خواهند بود. این گوشی طراحی بسیار ظریفی دارد و حاشیه‌‌ای طلایی‌رنگ از جنس فلز خواهد داشت. تحلیل‌گیر دیگری به نام پن جیوتانگ، اشاره کرده است که گوشی هوشمند هواوی آنر مجیک از نظر طراحی و سخت‌افزار یک محصول کاملا شگفت‌انگیز خواهد بود. وی به‌تازگی گفت طراحی گوشی هوشمند مورد بحث به‌گونه‌ای است که لیز نمی‌خورد و می‌توان با اطمینان آن را در دست گرفت.

honor magic

مشخصات فنی گوشی‌هوشمند هواوی آنر مجیک

این محصول نمایشگری خمیده و ۵ اینچی با رزولوشن 2K دارد. پردازنده‌ی این گوشی هوشمند Kirin 950 و از نظر قدرت نسبت به Kirin 960، ضعیف‌تر است. با توجه به همین موضوع؛ حتی برخی می‌گویند آنر مجیک گوشی پرچم‌دار نخواهد بود. دلیل استفاده از پردازنده‌ی قدیمی‌تر کرین ۹۵۰ می‌تواند این باشد که مدت‌زمان توسعه‌ی آن نسبت به کرین ۹۶۰ بیشتر است و بهره گرفتن از این تراشه خیال هواوی را از بابت مشکلات احتمالی ناشی از پردازنده‌ی جدید راحت می‌کند. حافظه‌ی رم گوشی آنر مجیک نیز ۴ گیگابایت اعلام شده است.

از دیگر ویژگی‌های مورد انتظار برای آنر مجیک می‌توان به دوربین دوگانه‌ی ۱۲ مگاپیکسلی جلویی و پشتی آن اشاره کرد. این محصول از سنسور تشخیص عنبیه‌ی هم بهره می‌برد. NFC، سنسور اثرانگشت در پنل جلو و زیر نمایشگر و پشتیبانی از قلم استایلوس از جمله دیگر امکانات اعلام‌شده برای آنر مجیک هستند. باتری گوشی هوشمند مورد بحث ۲۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است و بر اساس شایعات، از شارژ بی‌سیم و شارژ سریع‌ نیز پشتیبانی خواهد کرد.

قیمت هواوی آنر مجیک

با توجه به آنچه در شبکه‌ی اجتماعی Weibo اعلام شد و با در نظر گرفته شایعات و اخبار دیگر، می‌توان انتظار داشت قیمت آنر مجیک زیاد باشد. اخیرا این گوشی هوشمند در لیست آنلاین JingDong نیز به ثبت رسید که در این لیست، قیمت آن ۱۴۴۲ دلار است. البته هنوز نمی‌توان در مورد این قیمت با اطمینان سخن گفت و احتمالا محصول نهایی با قیمتی کمتر از قیمت اعلام‌شده در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

نظر شما در این مورد چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش نظرات با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات