نینتندو بازی Super Mario Run را در اپ استور منتشر کرد

پنج‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
نینتندو به وعده‌ی خود عمل کرد و بازی Super Mario Run را در فروشگاه اپ استور به‌صورت رایگان منتشر کرد.
تبلیغات

نینتندو به وعده‌ی خود عمل کرد و بازی Super Mario Run را در اپ استور به‌رایگان دردسترس قرار داد. علاقه‌مندان به بازی سوپر ماریو - که بیشتر با عنوان قارچ‌خور در کشورمان شناخته می‌شود - می‌توانند این بازی را برای استفاده در گجت‌های اپلی مبتنی بر سیستم‌عامل iOS به رایگان دریافت کنند.

در صورتی که سابقه‌ی انجام این بازی محبوب نینتندو را داشته باشید، از انجام این بازی در آیفون یا آیپد بسیار شگفت‌زده خواهید شد، چراکه کمپانی ژاپنی نینتندو آن را برای تسهیل فرایند کار با یک دست بهینه کرده است تا کاربران از این بازی خاطره‌انگیز نهایت لذت را ببرند.

روند بازی به گونه‌ای است که کاربر باید با استفاده از لمس نمایشگر و انتخاب میزان سرعت و نوع حرکت، ماریو را در مسیر بازی به سمت جلو هدایت کند. باتوجه‌به زمان‌بندی کاربران در هنگام لمس نمایشگر، ماریو واکنش متفاوتی نشان می‌دهد و از این‌رو هدایت ماریو برای رسیدن به هدف بستگی به کاربر دارد.

همچون گذشته هدف از بازی ماریو نجات شاهزاده Peach از چنگال Bowser است. نینتندو  برای بازی را در ۶ محیط جدید طراحی کرده که طی آن ۲۴ مرحله‌ی جدید منطبق بر چارچوب موبایل به این بازی اضافه شده است.

Super Mario Run سه حالت بازی دارد و در هر سه حالت باید ارتباط اینترنت برقرار باشد. حالت داستانی این بازی World Tour نام دارد و در جریان آن  هر ۶ محیط جدید نمایش داده خواهد شد.

Toad Rally نام حالت دیگری از بازی است که با استفاده از آن کاربران می‌توانند در مقابل دوستان خود قرار بگیرند و آن‌ها را در این بازی به چالش بکشند.

سومین حالت این بازی، Kingdom Builder نام دارد که با انجام بازی در این حالت کاربران می‌توانند با به دست آوردن سکه‌، آنچه در نظر دارند، بسازند. با به دست آوردن Toad-های جدید، کاربران می‌توانند محیط‌های بازی اختصاصی خود موسوم به قلمرو پادشاهی را بسازند.

Super Mario Run به‌رایگان دراختیار کاربران قرار گرفته است؛ ولی علاقه‌مندان به استفاده از هر سه حالت بازی باید این بازی را با پرداخت ۹.۹۹ دلار خریداری کنند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات