اپلیکیشن World Weather: مشاهده وضعیت آب و هوا به صورت ویجت - زوم اپ

پنج‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
World Weather اپلیکیشنی کاربردی برای گوشی‌های اندرویدی است که اطلاعات دقیق آب‌ و هوایی را به صورت ویجت در اختیار شما قرار خواهد داد.
تبلیغات

ویجت‌ها بخشی از شاخه‌های نرم‌افزاری اندروید به‌حساب می‌آیند که روش اجرا و کارکرد آن‌ها با اپلیکیشن‌های عادی اندروید متفاوت است. در واقع ویجت‌ها معمولا دارای آیکون مخصوص یا پنجره‌ای جداگانه برای اجرا نیستند و به‌صورت یک میانبر در صفحه‌ی خانگی اندروید استفاده می‌شوند و هر کدام دسترسی به اطلاعات خاصی را سریع‌تر و راحت‌تر ممکن می‌سازند؛ برای مثال توسط ویجت پیامک می‌توانید لیستی از چند پیامک آخر خود را همیشه در صفحه‌ی خانه داشته باشید تا از سر زدن‌های مکرر به صندوق پیامک بی‌نیاز شوید یا توسط ویجت‌های دیگری می‌توانید به ساعت، تاریخ، میزان شارژ باتری و... دسترسی داشته باشید؛ اما در کنار تمام موارد ذکرشده؛ یکی از مهم‌ترین ویجت‌هایی که توسط بسیاری از کاربران  استفاده می‌شود، ویجت آب و هوا است. طبیعتا باخبر بودن از آب و هوا و دمای روز آینده از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. بسیاری از مواقع ممکن است در طول سفر کاری یا تفریحی خود با آب و هوایی نامناسب و گاه خطرناک مواجه شویم که اگر از قبل از آن باخبر بودیم، سفر خود را به روزی دیگر موکول می‌کردیم یا حداقل امکانات مناسب‌تری برای طول راه همراه می‌بردیم. این امر به کمک اپلیکیشن‌های هواشناسی ممکن شده است و کاربران می‌توانند حداقل تا ۷ روز آینده از وضعیت دقیق آب و هوایی محل زندگی خود باخبر باشند.

ویجت‌های هواشناسی این اطلاعات را به‌ شکل سریع‌تر و آسان‌تری در اختیار کاربران قرار می‌دهند؛ به‌طوری که بدون ورود به اپلیکیشن، می‌توان از آب و هوای روزهای آینده باخبر شد. قرارگیری این ویجت‌ها در مقابل چشم کاربر باعث خواهد شد حتی در روزهایی که فراموش می‌کنید وضعیت آب و هوایی را بررسی کنید، به‌طور ناخودآگاه از این موضوع مطلع شوید. World Weather یکی از بهترین انتخاب‌های موجود برای آگاهی از وضعیت آب و هوا به‌ صورت ویجت است که علاوه بر آن، ساعت و تاریخ روز را نیز به شما نمایش خواهد داد. در واقع شما می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید و با نصب این برنامه، هم تاریخ و ساعت و هم وضعیت آب و هوایی را در صفحه‌ی خانگی خود به نمایش بگذارید. این برنامه که یکی از زیباترین رابط‌های کاربری را در بین اپلیکیشن‌های مشابه دارد، دارای دو سایز ۴x۲ و ۵x۲ برای ویجت است که می‌توانید مطابق با سلیقه‌ی خود، یکی از آن‌ها را در صفحه‌ی اصلی قرار دهید. این ویجت در بازه‌های زمانی منظم اقدام به بروزرسانی اطلاعات خود می‌کند؛ در بخش تنظیمات می‌توانید این بازه را تغییر دهید. اگر GPS دستگاه روشن باشد؛ این برنامه به‌طور خودکار محل زندگی شما را تشخیص می‌دهد و گزارش‌های مرتبط را به نمایش خواهد گذاشت. نمایش زمان‌های مهم روز همچون طلوع و غروب آفتاب، سرعت باد و بارش باران یا برف، تنها بخشی از مواردی هستند که World Weather آن‌ها را به اطلاع شما خواهد رساند.

بخش شخصی‌سازی برنامه در سطح قابل قبولی وجود دارد و چندین پوسته و آیکون مختلف برای نمایش اطلاعات به شما پیشنهاد خواهد شد تا مناسب‌ترین گزینه را برای گوشی خود انتخاب کنید. World Weather که با حجم ۱۸ مگابایت برای اندروید ۲.۳ یا بالاتر منتشر شده، تاکنون بیش از ۱ میلیون بار در پلی‌استور گوگل دانلود شده است. برای دانلود می‌توانید از لینک‌ زیر استفاده کنید.

نکات مثبت

  • ارائه‌ی اطلاعات آب و هوا به صورت ویجت
  • رابط کاربری جذاب و چشم‌نواز
  • ارائه‌ی اطلاعات دقیق و به‌روز
  • بازه‌های بروزرسانی خودکار

نکات منفی

  • نکته‌ی منفی خاصی مشاهده نشد

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات