آیکون زمان باقیمانده شارژ در مک بوک پرو 2016 حذف شد

پنج‌شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل در واکنش به انتقادات مطرح‌شده در مورد عمر باتری مک بوک پرو ۲۰۱۶ مجهز به نوار لمسی OLED، نشانگر زمان باقی‌مانده تا پایان باتری را حذف کرد.
تبلیغات

پس از آنکه اپل نسل جدید مک‌ بوک‌ پرو ۲۰۱۶ مجهز به نوار لمسی را راهی بازار کرد، کاربران گزارش‌هایی در خصوص عمر پایین باتری آن منتشر کردند. بر اساس شکایات مطرح‌شده؛ مک‌ بوک پرو جدید مجهز به نوار لمسی نمی‌تواند عمر باتری ۱۰ ساعته‌ی وعده داده‌شده برای این محصول را در اختیار کاربران قرار دهد.

اپل در واکنش به شکایات کاربران، با انتشار یک به‌روزرسانی برای سیستم‌عامل macOS Sierra که در مورد مک‌ بوک‌ پرو جدید کاربرد دارد، نشان‌گر زمان باقیمانده تا اتمام باتری را حذف کرده است؛ از این‌رو با دریافت به‌روزرسانی یادشده، کاربران دیگر نمی‌توانند از زمان احتمالی باقیمانده تا اتمام باتری مطلع شوند.

همان‌طور که اشاره کردیم این تغییرات به همراه به‌روزرسانی macOS Sierra که از دیروز عرضه شده است، در نسل جدید لپ‌تاپ‌های مک‌ بوک‌ پرو اعمال می‌شود. هنوز مشخص نیست که آیا نشان‌گر باتری دوباره پس از رفع مشکل به محل قبلی خود اضافه خواهد شد یا خیر؟

اپل اخیرا با مشکلات عدیده‌ای در مورد محصولات خود روبرو بوده است؛ این کمپانی ماه گذشته بالاخره پس از افزایش تعداد مشکلات مرتبط با نمایشگر آیفون ۶، تصدیق کرد که نمایشگر شماری از نسخه‌های آیفون ۶ این کمپانی دچار اشکالاتی است که از آن با نام Touch Disease نام برده می‌شود.

چند روز پس از تائید وجود مشکل در نمایشگر آیفون ۶، این کمپانی اعلام کرد باتری شماری از گوشی‌های آیفون ۶ عرضه‌شده به بازار نیز دچار مشکل است و از این‌رو این کمپانی آمادگی تعویض گوشی‌های معیوب را دارد. در ابتدا تصور می‌شد که مشکل باتری بسیار محدود است، ولی اکنون مشخص شده که تعداد گوشی‌های مشکل‌دار بسیار بیشتر از برآوردهای اولیه است.

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط اپل؛ فروش مک‌ بوک پرو ۲۰۱۶ در پنج روز اول عرضه، بسیار بالاتر از میزان فروش ۱۰ ماهه‌ی رقبا در بازار لپ‌تاپ است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات