سامسونگ بیش از ۲.۷ میلیون گلکسی نوت 7 را جمع آوری کرده است

دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ توانسته است از مجموع ۳.۰۶ میلیون گلکسی نوت 7 فروخته‌شده، ۲.۷ میلیون دستگاه را از خریداران پس بگیرد.
تبلیغات

تقریبا سه ماه از فراخوان سامسونگ برای جمع‌آوری گلکسی نوت 7 می‌گذرد. پس از مشکلاتی که برای باتری این فبلت به وجود آمد؛ سامسونگ تصمیم گرفت تولید و فروش گلکسی نوت 7 را متوقف سازد و همچنین طی یک فراخوان، این تلفن هوشمند را از کاربران پس بگیرد.

البته خبری دیگر هم منتشر شده است که بر اساس آن؛ کسانی که گلکسی نوت 7 خود را هنوز به مراکز خدمات پس از فروش یا فروشگاه‌های مرتبط با سامسونگ پس نداده باشند، طی یک بروزرسانی امکان شارژ مجدد گوشی را نخواهند داشت. کمپانی کره‌ای قصد دارد کاربران را به بازگرداندن تلفن هوشمند تشویق کند.

امروز سامسونگ اعلام کرد بیش از ۲.۷ میلیون گوشی گلکسی نوت 7 به این کمپانی تحویل داده شده است. این در حالی است که مجموع گوشی گلکسی نوت 7 فروخته‌شده در دنیا به ۳.۰۶ میلیون دستگاه می‌رسد.

در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد دارندگان گلکسی نوت 7 در آمریکای شمالی و اروپا در برنامه فراخوان سامسونگ شرکت کرده‌اند؛ اما کاربران کمتری در کره جنوبی تمایل به پس دادن تلفن هوشمند خود دارند. گفته شده است که در حدود ۸۰ درصد از دارندگان گلکسی نوت 7 در کره جنوبی اقدام به تحویل گوشی خود کرده‌اند.

سامسونگ برای اروپا هم تدابیر سختی در نظر گرفته است و با عرضه آپدیتی می‌خواهد حداکثر ظرفیت باتری گلکسی نوت 7 را به ۳۰ درصد کاهش دهد. این در حالی است که آپدیت در نظر گرفته‌شده برای آمریکا از شارژ مجدد گوشی جلوگیری می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات