اچ تی سی 11 به پردازنده اسنپدراگون 835 و رم ۸ گیگابایتی مجهز می‌شود

شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شایعات حکایت از آن دارند که گوشی اچ‌تی‌سی 11 که با نام اوشن نیز شناخته می‌شود، به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ و حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی مجهز خواهد بود.
تبلیغات

تنها چند هفته تا آغاز سال ۲۰۱۷ باقی مانده است؛ بنابراین حجم شایعات و گمانه‌زنی‌ها در خصوص گوشی‌های هوشمندی که انتظار عرضه‌ی آن را در سال جدید میلادی داریم، به‌صورت بی‌سابقه‌ای در حال افزایش است. یکی از این گوشی‌ها اچ‌تی‌سی ۱۱ است که با اسم رمز اچ‌تی‌سی اوشن نیز شناخته می‌شود.

بر اساس آخرین اطلاعات منتشرشده در خصوص گوشی جدید اچ‌تی‌سی، انتظار می‌رود این دستگاه به نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ × ۲۵۶۰ پیکسل و پردازنده‌ی جدید کوالکام، اسنپدراگون ۸۳۵ مجهز شود؛ این تراشه از هشت هسته‌ی پردازشی و پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۵۴۰ تشکیل شده است. گفته می‌شود اچ‌تی‌سی برای دوربین اصلی این گوشی یک ستاپ دوگانه با سنسور‌های ۱۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته و برای دوربین سلفی آن یک سنسور ۸ مگاپیکسلی انتخاب کرده است. انتظار می‌رود اچ‌تی‌سی ۱۱ به یک باتری با ظرفیت ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز شود و از نسخه‌ی چهارم فناوری شارژ سریع کوالکام پشتیبانی کند.

تصویر منتسب به اچ‌تی‌سی ۱۱

تصویری منتسب به اچ‌تی‌سی ۱۱

اچ‌تی‌سی این گوشی را با اندروید ۷.۰ نوقا و رابط کاربری سنس خود عرضه می‌کند. گفته می‌شود میزان حافظه‌ی رم و ذخیره‌سازی اچ‌تی‌سی ۱۱ از ویژگی‌‌های شاخص و مزیت‌های رقابتی این گوشی خواهند بود؛ چرا که اچ‌تی‌سی قصد دارد پرچم‌دار جدید خود را با حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی روانه‌ی بازار کند. شایعات حکایت از آن دارند که اچ‌تی‌سی برچسب قیمتی ۶۹۰ دلاری برای گوشی خود در نظر گرفته است.

البته در حال حاضر نمی‌توان با قطعیت در خصوص صحت‌ و سقم اطلاعات فاش شده اظهار نظر کرد؛ اما احتمال به حقیقت پیوستن بخشی از آن‌ها نظیر تجهیز اچ‌تی‌سی ۱۱ به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵، بسیار بالا به نظر می‌رسد. در هر صورت این گوشی به‌طور حتم یکی از دستگاه‌های موبایل جذاب سال ۲۰۱۷ خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات