سونی آپدیت اندروید 7.1.1 را برای اکسپریا ایکس عرضه می‌کند

شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس گزارش تیم توسعه‌دهنده‌ی سونی، این کمپانی قصد دارد بروزرسانی اندروید 7.1.1 را به‌زودی برای محصولات خود منتشر کند.
تبلیغات

 گوگل قصد دارد جدیدترین بروزرسانی اندروید نوقا را عرضه کند. اصولاً محصولات این کمپانی به دلیل اینکه از نسخه خام اندروید استفاده می‌کنند، اولین دستگاه‌هایی هستند که بروزرسانی‌های جدید را دریافت می‌کنند.

به نظر می‌رسد سونی قصد دارد به عرضه‌ی بروزرسانی برای محصولات خود سرعت ببخشید و دومین کمپانی باشد که بروزرسانی اندروید 7.1.1 نوقا برای محصولاتش عرضه می‌شود.

در بلاگ رسمی اکسپریا گزارش شده است که تیم توسعه‌دهنده سونی روی کدهای اندروید نوقا کار می‌کند و منتظر است گوگل نسخه‌های بروز شده پکیج اپلیکیشن‌های GMS و CTS را عرضه کند.

انتظار می‌رود در بروزرسانی اندروید 7.1.1 نوقا شاهد اضافه شدن گزینه ریستارت در منوی پاور و همچنین اضافه شدن امکاناتی به صفحه کلید تصویری باشیم. در حال حاضر شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه اکسپریا ایکس قرار است این بروزرسانی را زودتر از دیگر محصولات سونی دریافت کند.

تیم توسعه‌دهنده سونی توضیح داده است:

عرضه سریع آپدیت اندروید 7.1.1 نوقا، اولویت اول ما است. اگر مشاهده کردید کمپانی دیگری زودتر از ما بروزرسانی را عرضه کرده است، گوجه‌های گندیده خود را برای پرتاب به ما آماده کنید.

متأسفانه هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه بروزرسانی اندروید 7.1.1 برای اکسپریا ایکس و دیگر محصولات کمپانی سونی منتشر نشده است.

آپدیت اکسپریا ایکس
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات