آپدیت جدید گلکسی نوت 7 از شارژ شدن آن جلوگیری می کند

شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
آپدیتی که قرار است برای گلکسی نوت 7 منتشر شود، باعث خواهد شد کاربران نتوانند این گوشی را بار دیگر شارژ کنند.
تبلیغات

سامسونگ برای کاربران و رسانه‌ها مشخص کرده است که می‌خواهد خریداران گلکسی نوت 7، گوشی خود را به این کمپانی بازگردانند؛ اما با وجود پیشنهاد‌هایی مانند امکان تعویض با تلفن هوشمند دیگر یا پس گرفتن هزینه پرداختی، کاربرانی وجود دارند که علاقه‌ای به تحویل دادن گلکسی نوت 7 خود به سامسونگ ندارند.

اگرچه به‌تازگی مطلع شده‌ایم که سامسونگ قصد دارد با عرضه آپدیت جدیدی برای گلکسی نوت 7، امکان استفاده از این دستگاه را غیرممکن سازد. این کمپانی کره‌ای قصد دارد از ۲۹ آذر، یک بروزرسانی در ایالات‌متحده منتشر کند که باعث می‌شود گلکسی نوت 7 دیگر امکان شارژ نداشته باشد و همچنین نتواند با شبکه‌های بی‌سیم ارتباط برقرار کند.

این اقدام زمانی صورت گرفت که سامسونگ در گذشته آپدیتی معرفی کرده بود که میزان ظرفیت باتری قابل دسترس برای کاربران را به ۶۰ درصد از مجموع آن کاهش می‌داد. از چند ماه پیش که سامسونگ برنامه فراخوان گلکسی نوت 7 را اعلام کرد، این کمپانی تلاش می‌کند  اقدام درست را انجام دهد و گلکسی نوت 7 را جمع‌آوری کند؛ اما کاربرانی هستند که علاقه‌ای به پس دادن گلکسی نوت 7 ندارند.

کمپانی کره‌ای اعلام کرده است که توانسته بیش از ۹۳ درصد از گوشی‌های گلکسی نوت 7 خریداری‌شده را پس بگیرد و با اقداماتی دیگری که در نظر دارد، می‌خواهد باقی گوشی‌های تحویل داده نشده را به حالت غیرقابل استفاده تبدیل کند. سامسونگ در بیانیه‌ای اعلام کرده است:

سلامت کاربران برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و ما توانسته‌ایم با برنامه فراخوان گلکسی نوت 7 در ایالات‌متحده آمریکا، ۹۳ درصد از دستگاه‌های فروخته‌شده را پس بگیریم.برای بالاتر بردن مشارکت افرادی که هنوز اقدام به تحویل گوشی‌های گلکسی نوت 7 نکرده‌اند، قصد داریم در ۲۹ آذر یک بروزرسانی عرضه کنیم. این بروزرسانی باعث خواهد شد گوشی‌های گلکسی نوت 7 که در اختیار کاربران ایالات‌متحده قرار دارد، شارژ مجدد نشوند و همچنین قابلیت‌ برقراری تماس و ارتباطات را از دست بدهند.به کمک اپراتورها، تلاش خواهیم کرد با ارسال تذکرات مختلف برای کسانی که هنوز از گلکسی نوت 7 استفاده می‌کنند، آن‌ها را به تحویل دادن گوشی خود دعوت کنیم.هر کسی که هنوز نسبت به تحویل گوشی گلکسی نوت 7 خود اقدام نکرده است می‌تواند از طریق وب‌سایت ما در Samsung.com/us/note7recall نسبت به کسب اطلاعات بیشتر اقدام کند.

سامسونگ در برنامه تعویض گلکسی نوت 7 گزینه‌های مختلفی برای کاربران ارائه داده است. اگر گوشی خود را با محصول دیگری از سامسونگ تعویض کنید؛ می‌توانید ۱۰۰ دلار اعتبار از اپراتور یا فروشگاه دریافت کنید. همچنین اگر بخواهید هزینه پرداختی را پس بگیرید؛ علاوه بر کل پول پرداختی، ۲۵ دلار هم به شما پرداخت خواهد شد.

علاوه بر این پیشنهاد‌ها، امکان دیگری نیز وجود دارد که بتوانید این تلفن هوشمند را با محصول کمپانی دیگری تعویض کنید. در این صورت سامسونگ به شما ۲۵ دلار پرداخت خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات