پازل : فرار از زندان | جایزه هفته: یک دستگاه روتر لینکسیس مدل X1000 N300

جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
اگر دوست دارید آخرِ هفته کمی فسفر بسوزانید و خود را برای یک هفته تلاش آماده کنید، بخش «پازل» برای شما است.
تبلیغات

به «پازل» ۱۲ آذر ۱۳۹۵ خوش آمدید! سری «پازل» به صورت هفتگی و در روزهای جمعه منتشر می‌شود. صد و شصتمین قسمت از سری «پازل» شامل دو بخش است: پاسخ معمای صد و پنجاه و نهم و البته یک «پازل» جدید! با زومیت همراه باشید.

پازل این هفته با حمایت شرکت آواژنگ برگزار می‌شود. این هفته به قید قرعه، به یک نفر از کاربرانی که به پازل، پاسخ صحیح بدهد، یک دستگاه روتر لینکسیس مدل X1000 اهداء خواهد شد.

پازل هفته‌ی گذشته یک معمای منطقی آسان بود. بر اساس توضیحات ارائه‌شده پاسخ پازل هفته‌ی قبل برابر با گزینه ۲ یعنی رضا است. بر خود لازم می‌دانیم از مشارکت تک‌تک کاربران گرامی در سری «پازل» صمیمانه تشکر و قدردانی کنیم. توجه شما به زومیت و بخش «پازل» باعث افتخار ما است.

بـرنـدگان

برنده خوش‌شناس «پازل صد و پنجاه و نهم زومیت» :

آقای احمد محمدپور، ۲۳ ساله از  مشهد، دانشجوی مهندسی برق

همان‌گونه که پیش‌تر نیز اشاره شده بود، از طرف شرکت استیل‌سریز، به برنده، یک دستگاه ماوس گیمینگ ریوال ۳۰۰ اهداء خواهد شد. ما نیز صمیمانه به آقای محمدپور تبریک می‌گوییم و برای ایشان سلامتی و موفقیت آرزومندیم.

معمای شماره ۱۶۰: جمعه ۱۲/آذر/۱۳۹۵(معمای هوش؛ سطح آسان)

- چهار زندانی از زندان شهر فرار کرده بودند.- زندانیان با نام‌های زندانی اول، زندانی دوم، زندانی سوم و زندانی چهارم شناخته می‌شدند.- این چهار نفر به سمت‌های متفاوتی گریخته بودند.- مسیرهای فرار شامل جاده‌ اول، جاده دوم، جاده سوم و جاده چهارم می‌شدند.- هیچ‌یک از زندانیان از جاده‌های هم‌نام خود فرار نکرده‌ است.- زندانی اول از جاده چهارم نرفته است.- زندانی دوم از جاده چهارم نرفته است.- جاده دوم، مسیر فرار زندانی اول نبوده است.با توجه به این توضیح، زندانی چهارم از کدام جاده فرار کرده‌ است؟

  • ۱:  جاده اول
  • ۲: جاده دوم
  • ۳: جاده سوم
  • ۴: جاده چهارم

منبع طرح معما‌های سری «پازل» اینترنت نیست؛ اما در دنیای اینترنت، ممکن است پاسخ هر چیزی یافت شود. پس اگر جوابی در اینترنت یافتید، به دوستان خود احترام بگذارید و آن را منتشر نکنید. علاوه بر این، از آنجا که بخش نظرات مقاله‌های «پازل»، محل تبادل نظر و راهنمایی محسوب می‌شود، جهت احترام به حقوق خود و سایر کاربران، از ارسال نظرات غیرمرتبط خودداری کنید.

لطفاً پاسخ خـود را تنـها به ایمیل زیر ارسال و از نوشتن پاسخ در بخش نظرات خودداری کنید.

اگـر قـصـد داریـد پاسـخ‌ خــود را ارسـال کنــید، لطـفـاً به مــوارد زیـر تـوجــه کنید:آدرس ایمیـل :  //  موضوع (Subject) ایمیل: Puzzle 160در بدنه ایـمیل نیـز پـاســخ مـــعما، نام، سـن و شـماره تـمـاس خـود را درج کنـیـد.

توضیح: با توجه به اینکه امکان بررسی مداوم کامنت‌های کاربران وجود ندارد، در صورت تمایل می‌توانید سؤالات خود را درباره بخش «پازل»، از طریق ایمیل‌آدرس پازل و با موضوع (Subject) «سؤال درباره پازل» برای ما ارسال کنید.

تا ساعت ۱۲ ظهر روز پنجشنبه فرصت دارید به این معما پاسخ دهید. برای بهتر شدن «پـازل» نظرات و پیشنهادات خود را درباره این بخش، حتماً با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات