مشکل بزرگ دوربین در برخی گوشی‌های پیکسل گوگل

جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
برخی گوشی‌های پیکسل و پیکسل XL گوگل در اپلیکیشن دوربین خود دچار مشکل بزرگی شده‌اند.
تبلیغات

آخرین گوشی‌هایی که گوگل به بازار ارائه کرده است، یعنی پیکسل و پیکسل XL بدون عیب و نقص نیستند. گمان بر این بود پس از گزارش بعضی مشتریان از مشکلات کوچکی که در گوشی‌های پیکسل خود یافته بودند، گوگل هر کاری برای پیشگیری از نگاه منفی دیگر خریداران به گوشی‌های خود انجام دهد. 

متأسفانه به نظر می‌رسد مسئله جدیدی برای برخی گوشی‌های پیکسل رخ داده است. کاربران گوشی پیکسل XL در اواخر اکتبر بحثی را در یکی از انجمن‌ها آغاز کردند که به مشکلی بزرگ در دوربین این گوشی‌ها اشاره داشت. یکی از کاربران مشکل خود را به این صورت شرح داده است:

دوربین گوشی پیکسل XL من مشکلات بزرگی دارد. اگرچه این مشکلات دائمی نیست اما این دوربین مرتبا دچار اختلال در تصویر می‌شود و خطوط عمودی با رنگ صورتی یا بنفش بر روی عکس نقش می‌بندند و در این حالت تصویر فریز می‌شود. این شرایط ادامه می‌یابد تا اینکه با حرکت تصادفی بلوک‌های بزرگ در اطراف صفحه به پایان می‌رسد.
Pixel and Pixel XL camera issue

این کاربر با سیستم پشتیبان گوگل از طریق چت هم تماس گرفته بود. در پی این تماس به او گفته شد دیتا و کش اپلیکیشن دوربین را پاک کند. بعلاوه به او گفته شد خود اپلیکیشن دوربین را پاک و مجددا نصب کند؛ اما همچنان مشکل پابرجا بود.

از زمانی که این گفتگو در ماه اکتبر در انجمن مذکور آغاز شده است، بسیاری از دارندگان پیکسل گزارش داده‌اند گوشی‌های آنان نیز مشکل مشابهی دارد. متاسفانه گوگل ارائه پاسخ به نگرانی‌های مردم را متوقف کرده است؛ با این حال برخی افراد همچنان شکایت‌هایی را ارسال می‌کنند که نشان می‌دهد دوربین گوشی آن‌ها به درستی عمل نمی‌کند.

Pixel and Pixel XL camera issue

خوشبختانه این انجمن پیشرفت‌هایی در زمینه بررسی این مشکل به دست آورده است و ظاهرا مشکل دوربین تنها مربوط به مدل‌های بین‌المللی گوشی پیکسل و پیکسل XL است. 

شایان ذکر است که استفاده از اپلیکیشن‌های غیررسمی دوربین نیز این مشکل را حل نمی‌کند. به نظر می‌رسد حتی بعضی از کسانی که موفق به دریافت گوشی جایگزین شده‌اند، باز هم با همین مشکل روبه‌رو هستند. 

اگرچه ظاهرا گوگل از مشکلات دوربین گوشی‌های پیکسل آگاهی دارد، هنوز در مورد این مسئله اظهار نظری نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات