ویدیوی جدیدی از گلکسی A5 2017 سامسونگ فاش شد

پنج‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به تازگی ویدئویی از کار با گوشی گلکسی A5 2017 در فضای اینترنت منتشر شده است که در واقع به بررسی این گوشی معرفی نشده می‌پردازد.
تبلیغات

چند هفته پیش، رندر و اطلاعاتی از مدل ۲۰۱۷ گوشی گلکسی ای ۵ سامسونگ (Samsung Galaxy A5) توسط Onleaks@ در اینترنت فاش شد. شرکت سامسونگ هنوز به‌طور رسمی این گوشی را معرفی نکرده است؛ اما به‌تازگی ویدئویی از کار با آن منتشر شد که به نظر می‌رسد مدل اولیه این گوشی را به نمایش درمی‌آورد. 

این ویدئو را شخصی به نام نیل پوتگیتر (Neil Potgieter) منتشر کرده است. وی در این ویدیو ادعا می‌کند که در حال بررسی گلکسی ای ۵ (۲۰۱۷) است. با این حال، از آن‌جایی که این گوشی هنوز معرفی و به بازار عرضه نشده است، احتمالا این «بررسی» درباره یک نمونه‌ی اولیه پیش‌تولید از این گوشی هوشمند است. به‌عنوان مثال این ویدئو نشان می‌دهد این دستگاه بر مبنای اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو کار می‌کند؛ اما به‌احتمال زیاد، نمونه نهایی گلکسی ای ۵ از اندروید ۷.۰ نوقا به‌صورت پیش‌فرض بهره خواهد برد.

به نظر می‌رسد این کلیپ با آنچه ما در مورد این دستگاه می‌دانیم تطبیق می‌کند؛ از جمله این‌که ای ۵ به لحاظ طراحی مشابه گلکسی اس ۷ است و طرح آن با گوشه‌های گرد دارد. همچنین این ویدئو نشان می‌دهد این گوشی دارای ۳ گیگابایت رم، یک پردازنده هشت هسته‌ای و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است. البته ممکن است سامسونگ مدل‌هایی از این گوشی را با حافظه داخلی بیشتر به بازار عرضه کند.

به هر حال، انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی ای ۵ را در یکی از روزهای ماه دسامبر به‌صورت رسمی معرفی و به بازار عرضه کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات