شیائومی می نوت 2 با نمایشگر تخت در چین تایید شد

سه‌شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
مدل صفحه‌تخت گوشی‌ می‌نوت ۲ شیائومی تاییدیه‌ی رگولاتوری چین را دریافت کرد. مشخصات و شکل ظاهری این مدل شباهت زیادی به مدل کنونی دارد.
تبلیغات

شیائومی به تازگی دو گوشی‌هوشمند پرچمدار جدید معرفی کرده است. این دو محصول Mi Note 2 و Mi Mix نام دارند که هر دو در رده‌ی فبلت‌ها قرار می‌گیرند. پیش از این اخبار مختلفی در مورد یک گوشی‌هوشمند مجهز به نمایشگر خمیده‌ی OLED از شرکت شیائومی منتشر شده بود که گفته می‌شد مشخصات فنی آن در حد محصولات رده بالا خواهد بود. گوشی می‌نوت ۲ دقیقا همین دستگاه مورد انتظار بود و علاوه بر این، گوشی‌هوشمند می‌میکس، یک محصول بدون حاشیه است. هر دو دستگاه مورد بحث از قبل در چین عرضه شده‌اند و شرکت شیائومی فروش سریع آن را نیز آغاز کرده و به نظر می‌رسد میزان تقاضا برای این دو محصول زیاد باشد. با توجه به آنچه گفته شد، کمپانی چینی مورد اشاره مدل صفحه‌تخت می‌نوت ۲ را هنوز معرفی نکرده و این فبلت در واقع فعلا فقط در یک مدل با نمایشگر خمیده تولید شده است. اما ظاهرا مدل صفحه‌تخت فبلت می‌نوت ۲ نیز احتمالا به زودی در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت چرا که این مدل به تازگی در چین تاییدیه‌های لازم را دریافت کرده است. در ادامه با زومیت همراه شوید.

مدل صفحه‌تخت گوشی‌هوشمند می‌نوت ۲ به تازگی تاییدیه رگولاتوری چین (TENAA) را دریافت کرده است. حال به لطف همین تاییدیه، می‌توانیم شکل و ظاهر این گوشی را نیز از همین حالا مشاهده کنیم. علاوه بر این، مشخصات فنی این محصول توسط TENAA اعلام شده است. انتظار می‌رود ظاهر کلی این دستگاه با مدل کنونی می‌نوت ۲ تقریبا یکسان باشد و حتی مشخصات فنی آن نیز با مدل صفحه‌خمیده تفاوتی نخواهد داشت. به غیر از نمایشگر تخت در مدل جدید هیچ تفاوت خاص دیگری با مدل صفحه‌خمیده‌ی می‌نوت ۲ دیده نمی‌شود. همانطور که گفته شد، مشخصات فنی این دو مدل نیز کم و بیش یکسان در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال حتی وزن و ابعاد هر دو مدل می‌نوت ۲ یکسان است. به نظر می‌رسد مدل صفحه‌تخت گوشی هوشمند شیائومی می‌نوت ۲ نیز از جنس فلز و شیشه ساخته شود و همانطور که احتمالا می‌دانید، دکمه‌ی هوم و نیز سنسور اثرانگشت در این محصول در زیر نمایشگر تعبیه شده است.

با توجه به آنچه بیان کردیم، مدل صفحه‌تخت گوشی‌هوشمند مورد اشاره از پردازنده‌ی ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۸۲۱ بهره می‌برد و چیپ گرافیکی آن نیز آدرینو ۵۳۰ است. صفحه‌نمایش این محصول ۵.۷ اینچی و از نوع OLED بوده و رزولوشن فول‌اچ‌دی (۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) را ارائه می‌دهد. رم در نظر گرفته شده برای مدل جدید می‌نوت ۲، شش گیگابایت و حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی آن ۱۲۸ گیگابایت است که البته نمی‌توان آن را با کارت حافظه‌ی جانبی ارتقا داد. باتری این محصول نیز ظرفیتی ۴۰۷۰ میلی‌آمپرساعتی دارد و سیستم‌عامل پیش‌فرض آن اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو بوده که البته به رابط کاربری انحصاری شیائومی موسوم به MIUI 8 مزین شده است. دوربین پشتی این گوشی‌هوشمند ۲۲.۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده و دوربین جلویی سلفی آن نیز ۸ مگاپیکسلی است. ابعاد دقیق مدل صفحه‌تخت گوشی می‌نوت ۲ نیز ۱۵۶.۲ در ۷۷.۳ در ۷.۶ میلی‌متر بوده و وزن آن هم ۱۶۶ گرم اعلام شده است. با توجه به اطلاعاتی که توسط TENAA اعلام شده، این مدل جدید در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای، صورتی و طلایی تولید خواهد شد. در ادامه‌ می‌توانید تصاویر مدل جدید گوشی‌هوشمند می‌نوت ۲ را مشاهده کنید. 

flat screen mi note 2

نظر شما در این مورد چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش نظرات با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات