احتمال عرضه آیفون 7 اپل در رنگ سفید براق

سه‌شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
بنابر شایعات منتشر شده در خبرگزاری‌های ژاپنی، اپل قصد دارد رنگ Jet White یا سفید براق را در کنار جت بلک برای آیفون 7 عرضه کند.
تبلیغات

وبسایت ژاپنی Macotakara در زمینه‌ی فاش کردن اطلاعات در مورد آیفون‌های اپل سابقه‌ای بدی ندارد و می‌توان گفت در ۵۰ درصد مواقع، شایعات منتشر شده توسط این سایت صحت داشته‌اند. حالا ماکاتاکارا مدعی شده است که اپل قصد دارد گزینه رنگ سفید براق را نیز به آیفون 7 اضافه کند.

به نظر می‌رسد اپل با این کار قصد دارد تعداد گزینه‌ی رنگ موجود برای آیفون 7 را از ۵ به ۶ عدد برساند که البته با توجه به سابقه‌ای که از اپل سراغ داریم انجام این کار کمی نامعقول به نظر می‌رسد.

همچنین استفاده از نام Jet White نیز کمی عجیب به نظر می‌رسد چرا که در رنگ جت بلک منظور از لغت جت، یعنی سیاه‌ترین رنگ ممکن و به این دلیل قرار گرفتن نام جت در کنار رنگ سفید معنای نامفهومی خواهد داشت.

البته ممکن است منبع این وبسایت که یکی از تامین‌کنندگان قطعا اپل است، به عملکردی مشابه رنگ جت بلک اشاره کرده و منظور او براق بودن رنگ سفید همانند جت بلک بوده است. البته ماکاتاکارا نیز اشاره کرده که این اطلاعات قابل اعتماد نیستند.

در نظر داشته باشید که آیفون ۴ اس که در سال ۲۰۱۱ معرفی شد، آخرین گوشی اپل بوده است که به طور کامل رنگ سفید داشته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات