میت 9 لایت هواوی در FCC رویت شد

دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پس از رونمایی میت ۹ و میت ۹ پورشه دیزاین، حال تصاویری فاش شده که نشان‌دهنده دریافت مجوز FCC برای میت ۹ لایت هواوی دارد.
تبلیغات

هواوی طی مراسمی در روز ۱۳ آبان که در مونیخ برگزار شد، دو گوشی هوشمند پرچمدار خود با نام میت ۹ و میت ۹ پورشه دیزاین را رونمایی کرد. این دو گوشی هوشمند را باید پرچمداران جدید هواوی که این بار یک نسخه‌ی لوکس با برند پورشه دیزان و نمایشگر ۵.۵ اینچی با لبه‌های خمیده نیز به آن اضافه شده است. قیمت این نسخه بیش از ۱۴۰۰ دلار تعیین شده که بسیار بالا به نظر می‌رسد. به نظر می‌رسد گوشی‌‌های هوشمند هواوی تنها محدود به میت ۹ و میت ۹ پورشه دیزاین نبوده و چینی‌ها در نظر دارند تا محصول دیگری را نیز با نام میت ۹ لایت راهی بازار کنند.

بنابر اطلاعات ارائه شده میت ۹ لایت هواوی گواهی FCC را دریافت کرده است. نکته‌ی جالب توجه در مورد میت ۹ لایت این است که هواوی پیش از این سابقه‌ی عرضه‌ی گوشی‌هوشمندی را با نام میت ۷ لایت یا میت ۸ لایت در کارنامه ندارد و از این‌رو عرضه‌ی میت ۹ لایت را باید ترند جدیدی توسط این کمپانی خواند. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند همراه با نمایشگر ۵.۵ اینچی همچون نسخه‌ی پورشه دیزاین همراه شود با این تفاوت که این نمایشگر لبه‌هایی خمیده نخواهد داشت.

میت 9 لایت هواوی

از جمله‌ی دیگر مشخصات فنی این گوشی هوشمند باید به بهره‌گیری از دوربین دوگانه در پشت اشاره کرد، حال آنکه هنوز مشخص نیست که آیا سنسورهای مورد استفاده در همچون پرچمداران هواوی خواهد بود یا خیر. انتظار می‌رود میت ۹ لایت همراه با حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی و یک تراشه از خانواده‌ی کرین راهی بازار می‌شود، حال آنکه مشخص نیست تراشه کرین مورد نظر کدام نمونه خواهد بود. بعید به نظر می‌رسد که هواوی کرین ۹۶۰ را در قلب میت ۹ لایت به کار گیرد. از دیگر قابلیت‌های این گوشی باید به بهره‌گیری از دو اسلات برای سیم‌کارت، فلش ال‌ای‌دی در پشت و همچنین سنسور اثر انگشت در پنل پشتی اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات