میت 9 هواوی با نمایشگر خمیده دارای نسخه‌ای با قیمت 680 دلار است

یک‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
میت ۹ و میت ۹ پورشه دیزاین که پنجشنبه‌ی گذشته رونمایی شدند، در بازار چین با قیمت ارزان‌تری راهی بازار خواهند شد.
تبلیغات

هواوی ۱۳ آبان ماه نسل جدید گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود با نام میت ۹ و میت ۹ پورشه دیزاین را طی مراسمی در مونیخ آلمان رونمایی کرد. میت ۹ یک گوشی‌هوشمند مجهز به نمایشگر ۵.۹ اینچی فول اچ‌دی به همراه ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی است، حال آنکه میت ۹ پورشه دیزاین از وجود نمایشگری ۵.۵ اینچی با طرفین خمیده با رزولوشن QHD و ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم در کنار ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد.

هر دو گوشی هوشمند در مقایسه با گوشی‌های هوشمند پیشین کمپانی از قیمت بالاتری برخوردارند، بطوریکه میت ۹ بیش از ۷۷۵ دلار و میت ۹ پورشه دیزاین بیش از ۱٫۵۴۷ دلار قیمت دارد.

اگرچه این دو گوشی هوشمند هنوز در بازار چین عرضه نشده‌اند، اما منابع نزدیک به هواوی نشان از این دارند که نسل جدید گوشی‌های پرچمدار میت هواوی با قیمتی ارزان‌تر در چین راهی بازار خواهند شد. البته با در نظر داشتن هواوی Nova وتفاوت قیمت این گوشی در اروپا و چین، در پیش گرفتن چنین سیاستی توسط هواوی جای تعجب ندارد.

براساس اطلاعات ارائه شده میت ۹ و میت ۹ پورشه دیزاین در نسخه‌های مختلف و با قیمت‌های کمتر از اروپا در اختیار چینی‌ها قرار خواهد گرفت. در ادامه نگاهی به نسخه‌های مختلف این گوشی هوشمند خواهیم داشت.

  • نسخه‌ی استاندارد با ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قیمت ۵۰۳ دلار در رنگ‌های نقره‌ای و خاکستری عرضه می‌شوند.
  • نسخه‌ی استاندارد با ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قیمت ۵۴۷ دلار در رنگ‌های طلایی روشن، طلایی قهوه‌ای، سفید سرامیک و مشکی عرضه می‌شوند.
  • نسخه‌ی استاندارد با ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قیمت ۶۵۱ دلار رنگ‌های طلایی روشن، طلایی قهوه‌ای، سفید سرامیک و مشکی عرضه می‌شوند.
  • نسخه‌ی مجهز به نمایشگر خمیده با ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قیمت ۶۸۰ دلار رنگ‌های خاکستری، رزگلد، نقره‌ای عرضه می‌شوند.
  • نسخه‌ی مجهز به نمایشگر خمیده با ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قیمت ۷۸۴ دلار رنگ‌های طلایی روشن، سفید سرامیکی و مشکی عرضه می‌شوند.
  • نسخه‌ی مجهز به نمایشگر خمیده با ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قیمت ۸۴۳ دلار رنگ‌های طلایی روشن، سفید سرامیکی و مشکی عرضه می‌شوند.
  • نسخه‌ی مجهز به نمایشگر خمیده پورشه دیزان با ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قیمت ۱٫۴۶۳ دلار عرضه می‌شود.

میت ۹ روز ۱۴ نوامبر یا ۲۴ آبان ماه راهی بازار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات